Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Kromskallen, du kan skrive 3930k istedenfor Intel Core i7 3930k osv

Fikser på det etterpå. BIOS'en på dette hovedkortet var noe helvete i forhold til det gamle jeg hadde... Går ikke an å stille på V-Core engang? :huh:

Prøver en gang til og ser om jeg har gått glipp av noe...

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Herregud, får ikke til en dritt... Det er jo nesten umulig å komme seg inn i BIOS + får ikke stilt på noe som helst.

Får ikke velge multiplikator eller styre voltage selv engang. Kan stille på BLCK men ikke noe annet (RAM og div. som ikke er aktuelt for min del).

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Så dum jeg er... Haha, meningen var å skrive inn hvor mye og ikke velge. Ikke rart all den "enter"-tastingen ikke funket. :p

Har klokket meg på en fin 4,6 GHz på 1.35V. Tempen er på 45C. Skal kjøre litt Intel Burn Test nå og se om den kræsjer.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

I7 3930K @4,3 GHz på 1.2 V. Idle temp er rundt 38 - 43 og max temp er 61-64. Høres det bra ut?

Skal kjøre IBT v2 i natt og fortsetter med Prime95 ut på dagen.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Si det :(

Vet ikke annet enn:

"We just decided that we reached a point where we don't know what the next move would be," he told Rolling Stone. "We always like the challenge. And we don't like to repeat ourselves. We just felt like it was time."

We're still here. It's not like anybody has died... We've come very, very far. We just felt like, 'let's stop touring.'"

Trist.

We come.

We raved.

We love.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...