Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Da pre-loader jeg Bioshock: Infinite! Spillet er 14 GB. Endret 22. mars 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Noen med på BF3? Kan jeg godt, om ca 20 min. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Sitter på laptopen her bare. No gaming here . Ut å slite meg ut litt i morgen med 15kg på ryggen og 3 deilige mil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Sitter på laptopen her bare. No gaming here . Ut å slite meg ut litt i morgen med 15kg på ryggen og 3 deilige mil Du får ha en god tur da! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 japp... noen vil nok kalle det "galskap". Jeg kaller det avslappende . Kan jo ikke sitte inne hele tia. Frisk luft er sunt det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Mitt bioshock infiniti har blitt sent allt ser det ut som, for jeg ser det ikke i restordreliste da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 japp... noen vil nok kalle det "galskap". Jeg kaller det avslappende . Kan jo ikke sitte inne hele tia. Frisk luft er sunt det Så sant, så sant. Problemet er at jeg liker å sitte inne hele tiden. XD Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jaja, får vel ta 30min med CTF å la hjernen koke over. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Skal til og teste Far Cry 3 på et Nvidia Geforce 8400M GS.. hvor spillbart tror dere at det blir? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jaja, får vel ta 30min med CTF å la hjernen koke over. Hvis hjernen din skulle koke over, da må du forte deg og døte hode i is kalt vann hele hode under i en bøtte da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Skal til og teste Far Cry 3 på et Nvidia Geforce 8400M GS.. hvor spillbart tror dere at det blir? Hmm... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Da pre-loader jeg Bioshock: Infinite! Spillet er 14 GB. Åsen er Bioshock: Infinite da, får mitt i morgen. Skal ta bilde med note2 hvis jeg ikke glømmer det da Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Skal til og teste Far Cry 3 på et Nvidia Geforce 8400M GS.. hvor spillbart tror dere at det blir? Vil anse deg nokså, uhm, "heldig" om du i det hele tatt får startet spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Åsen er Bioshock: Infinite da, får mitt i morgen. Skal ta bilde med note2 hvis jeg ikke glømmer det da Pre-load betyr at jeg laster ned spillet før release, for så å åpne det ved lansering. Filene er kryptert så da må jeg vente til det er ute. Skulle likt å ha fått spilt det litt tidligere, men det skjer ikke når en pre-loader. Er btw veldig glad for at de droppa å ha med en multiplayer i spillet. Men så var heller ikke Bioshock utviklet av samme studio. Jeg hadde håpet på litt mere enn gamle bilder fra BF3: Endret 22. mars 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Sommartider Jag känner det är nånting på gång Sommartider Sommartider Kom och stanna ute natten lång Sommartider Snurra runt i en stad som glöder som viskar: Bli min inatt... Sommartider Hej Hej Sommartider Ge mej din hunger, ge mig din hand Ge mej allt du vill och allt du kan Sommartider Hej Hej Sommartider Läppar mot läppar som tar mej iland som ger sommartider till varann Sommartider Sommar Sommar våt och het Sommartider Sommartider Kom och lek en sommarlek Sommartider Lev ditt liv i den tid som brinner som lockar: Stanna inatt... Sommartider Hej Hej Sommartider Ge mej din hunger, ge mig din hand Ge mej allt du vill och allt du kan Sommartider Hej Hej Sommartider Läppar mot läppar, två hjärtan i brand som ger sommartider till varann Du tar mej du tar mej du tar mej du tar mej till en annan värld... http://www.youtube.com/watch?v=beFPoiNn0Bs TheMightyUnknown, Ja det 2kgame som laget bioshock1 oxo laget ,bioshock infinite jeg trur de begynte med bioshock infinite da de laget bioshock 1 da husker ikke 100% da Endret 22. mars 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Jepp, og de brukte da totalt 6 år på utviklingen, imponerende at et selskap som Irrational Games bruker så pass lang tid på et spill som dette! De melker ihvertfall ikke Bioshock. 2K er produsenten, og Irrational Games er utviklerne, så vet du det og. Endret 22. mars 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jepp, og de brukte da totalt 6 år på utviklingen, imponerende at et selskap som Irrational Games bruker så pass lang tid på et spill som dette! De melker ihvertfall ikke Bioshock. 2K er produsenten, og Irrational Games er utviklerne, så vet du det og. Men lang utviklingstid er ikke det samme som at produktet lever opp til forventningen. Men nå har jeg troen på Bioshock uten at jeg har så ekstremt høye forventinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Gleder meg til å få bootet opp pcen! :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå