Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

God support fra TechBay gitt. Må visst sende en vifte i retur ettersom at jeg kjøpte en 120 x 25mm for mye. Skulle visst hatt en 140 x 25mm i stedet men putt putt, snakker med dem over tlf i morgen.

 

Tar kvelden nå, nærmer meg ferdig med byggingen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Åh... Blir det verdt frakt kostnader da? Er ikke så mye forskjell å bruke 120mm kontra 140mm

 

Det som er kjipt er at jeg ikke får plass til den i kabinettet.. Og vil helst ikke bare la den ligge og bli ubrukt.

Så jeg skal snakke med dem om jeg kan få til noe retur-greier samt. minst mulig fraktkostnader.

 

Ok.

 

Kjip du skulle være i dag da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du får plass til 140mm og ikke 120mm? :hmm: Cooler master kvalitet der

 

Nei.. Ehmm, la meg prøve å forklare. Du vet den vifta som er helt bakerst i kabinettet? Den er 140mm. Jeg skal ha 2x 120mm på radiatoren samt. 2x SP vifter i PUSH/PULL. Jeg trodde med en feiltakelse at den var 120mm så jeg kjøpte en 120mm for mye og den skulle vært 140mm.

Lenke til kommentar

Nei.. Ehmm, la meg prøve å forklare. Du vet den vifta som er helt bakerst i kabinettet? Den er 140mm. Jeg skal ha 2x 120mm på radiatoren samt. 2x SP vifter i PUSH/PULL. Jeg trodde med en feiltakelse at den var 120mm så jeg kjøpte en 120mm for mye og den skulle vært 140mm.

Det burde være hull til å montere en 120mm vifte der. Forskjellen er ikke verdt fraktkostnader.

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som kan foreslå vifter for mitt R4? Har planer om to forran, og to på toppen. Spørs om jeg får plass i toppen da D-14 tar så sykt med plass..

Så The Hobbit An Unexpected Journey i går, kan anbefales for de som eventuelt ikke har sett filmen enda! :)

Skal få sett den og, har ennå ikke sett den så. Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det burde være hull til å montere en 120mm vifte der. Forskjellen er ikke verdt fraktkostnader.

 

Skal stikke og titte, så værtfall ikke slikt ut. Men har tatt kontakt med TechBay og ser om vi kan finne en løsning på billigst mulig måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...