Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, razer er ett merke på samme måte som mad catz er det?

Glemte en del av setningen der, men det er et "populært" merke som Logitech, på en måte. Altså på den måten de kan sette prisene høyere (og likevell kjøper folk det) og kvaliteten blir lavere enn det burde være for den prisen. Det er jo noen produkter som faktisk funker, men det er også en del som ikke har så god kvalitet.

 

Nesten alle muser er av plastikk da, :)sitter ser på den gamle musa mi plastikk den oxo som allt annet da :green:

Ja, men til 1.300 kroner? :ohmy: Plastikk er jo billigere enn aluminium og mer fleksibelt, men siden den råttemusa er såpass dyr med så mange forskjellige deler, så burde det ikke være noen problemer å ha i hvertfall "formen" være aluminium eller noe annet enn plastikk som knekker bare man ser på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kabom, kan du anbefale en gaming mus til meg? Har faktisk en ræva mini mus her, og den kverker hånden min..

 

*Den skal IKKE ha ekstra knapper for gaming, det er greit med slike for å gå tilbake til websider osv, men IKKE gaming knapper, det er waste of money. G110 har så små taster takket være "G" tastene..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Kabom, kan du anbefale en gaming mus til meg? Har faktisk en ræva mini mus her, og den kverker hånden min..

*Den skal IKKE ha ekstra knapper for gaming, det er greit med slike for å gå tilbake til websider osv, men IKKE gaming knapper, det er waste of money. G110 har så små taster takket være "G" tastene..

Jeg er strålende fornøyd med Corsair M60. Hadde ikke planer om å kjøpe den, men det var halv pris på den :grin2:

Den musa her ser nylig ut så pen da den er :love:

http://www.google.co...9QEwAg&dur=2995

Haha, søt den :D

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...