Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsvarer jo ærlig talt ingen av telefonene, men påpeker enkelt og greit at det meste som blir sagt om Apple er tull. Bruker S3 selv, men iPhone er absolutt ikke noen dårligere telefon. Er ingen poeng i å diskutere, men en del folk (både Apple og Android) virker til å være utrolig usikre på eget kjøp, og trenger derfor å trykke det andre merket under sitt eget.. Synes det blir utrolig teit, og finner det derfor nesten morsomt å argumentere i mot det som blir sagt. Har jo ingenting i mot en ordentlig diskusjon egentlig, men de som kommer med "Apple suger / Android suger" har jo som regel null peiling og kan være utrolig morsomme å argumentere i mot. :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Forsvarer jo ærlig talt ingen av telefonene, men påpeker enkelt og greit at det meste som blir sagt om Apple er tull. Bruker S3 selv, men iPhone er absolutt ikke noen dårligere telefon. Er ingen poeng i å diskutere, men en del folk (både Apple og Android) virker til å være utrolig usikre på eget kjøp, og trenger derfor å trykke det andre merket under sitt eget.. Synes det blir utrolig teit, og finner det derfor nesten morsomt å argumentere i mot det som blir sagt. Har jo ingenting i mot en ordentlig diskusjon egentlig, men de som kommer med "Apple suger / Android suger" har jo som regel null peiling og kan være utrolig morsomme å argumentere i mot. :D

 

Endelig et fornuftig svar! :)

 

Men jeg forstår ikke at du orker? De fleste litt IT vante folkene har vel sett disse diskusjonen de siste 10 årene+- ? :)

 

"Never argue with a idiot, he will drag you down to his lvl and beat you with experience."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God dag.

 

Hvorfor har ikke TechBay gitt meg sporingsnr til pakken? Synes det er merkelig når det står at sporingsnr er "inkl." Status står det "levert" men sporingsnr er ikke til å finne...

Lenke til kommentar

Joda, du har mange poeng, men denne evinnelige kranglelen mellom android og IOS er latterlig. Samme som å dra den inn i denne tråden gang på gang. Hva er vitsen? :/

 

Dette er skjitprattråden, ein snakkar om alt :)

Er fortsatt helt opp til personen selv, så ingenting å diskutere. :)

Nei, det er noko heilt anna enn opp til personen sjølv når det kjem til åpent/lukket system...

For alle så er det betre å ha mange moglegheiter, sjølv om du ikkje vil bruke dei, enn å ikkje ha det..

I eit lukka system kan du kun gjere det som selskapet som lagde systemet ynskjer du skal få lov til, men i eit åpent system får du gjere akkurat det du vil utan sperringar, men treng ikkje gjere drastiske ting om ein ikkje vil. Så for kven som helst, så vil det væra best å ha det åpent...

 

Her og kan ein nok ramse opp i det uendelige og det er ønska...

Lenke til kommentar

Endelig et fornuftig svar! :)

 

Men jeg forstår ikke at du orker? De fleste litt IT vante folkene har vel sett disse diskusjonen de siste 10 årene+- ? :)

 

"Never argue with a idiot, he will drag you down to his lvl and beat you with experience."

 

Skjønner egentlig ikke at jeg gidder selv, haha! Når jeg har dødtid på jobb kan jeg like godt legge inn svar på sånne ting, er jo ofte morsomt å lese svarene. :)

 

Dette er skjitprattråden, ein snakkar om alt :)

Nei, det er noko heilt anna enn opp til personen sjølv når det kjem til åpent/lukket system...

For alle så er det betre å ha mange moglegheiter, sjølv om du ikkje vil bruke dei, enn å ikkje ha det..

I eit lukka system kan du kun gjere det som selskapet som lagde systemet ynskjer du skal få lov til, men i eit åpent system får du gjere akkurat det du vil utan sperringar, men treng ikkje gjere drastiske ting om ein ikkje vil. Så for kven som helst, så vil det væra best å ha det åpent...

Her og kan ein nok ramse opp i det uendelige og det er ønska...

 

Selvfølgelig er det det. Eller, til en viss grad. Er alltid et pluss å ha muligheten såklart, men ikke når det går utover stabiliteten. Hos Apple er du låst til iPhone og deres programmer (med mindre du jailbreaker), dette gjør da at du er garantert en stabil og flytende opplevelse på så og si alt. På Android har du mange flere muligheter på de fleste områder, men det gjør telefonen tregere og mer ustabil. Opplever ofte programmer som slutter å fungere på min S3, men heldigvis ikke så ofte at det blir direkte plagsomt.

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar

Visste det igår når de la det ut på fjæsboka, men skulle varsle her itilfelle ingen hadde fått det med seg ;)

 

Tja, jeg la nå til og med ut link igår til der hvor det tikker ned til timesalget, om folk overså den linken så vel vel, uansett, tror neppe man går glipp av noe.

 

God dag.

 

Hvorfor har ikke TechBay gitt meg sporingsnr til pakken? Synes det er merkelig når det står at sporingsnr er "inkl." Status står det "levert" men sporingsnr er ikke til å finne...

 

Vi veit ikke, spør butikken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412
Posten Servicepakke

Kundegrupper: Privatpersoner og bedrifter uten kredittgodkjennelse.

Betalingsmetode: Forskudd, oppkrav eller kort.

Max virkelig vekt: 35 kg.

Max pakkedimensjon: 120x60x60cm.

Fremsendelsestid: 1-4 dager.

Max verdi: Ingen begrensing.

Fraktpris: Middelverdi av Posten/Bring satser (priser oppgitt uten moms) for takstsone 3 og 4. Fraktvekt = høyest av reell vekt eller volumvekt.

Sporbar: Ja.

 

Du er sikker på at pakkenummeret sporingsnummeret ikke kom i mailen?

 

Sjekket der også ja, ingenting å finne.

Kan vell alltids sjekke i dag også men tviler på at jeg finner noe.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvor lenge har dem support åpen? Sendte dem nettopp mail og håper jeg kan få et raskt svar.

 

Just in case om jeg ikke finner noe

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...