Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

God natt, tror jeg skal legge meg nå snart ja. Skal bare spise først :p

 

Ikke bra vane å spise så sent, men gjør det selv av og til. ;) Tar kvelden, god natt! :)

Lenke til kommentar

Bilen gikk tom for strøm når jeg var ute å øvelsekjørte i går... :( Endte opp med taxi hjem for 800 kr og i dag må vi få bilen hjem for å finne ut hva som er galt..

 

Ouch, den er ikke god..

Vi var selv og skulle hente bilen fra EU-kontroll i går, ble anbefalt å sette igjen bilen der med fare for motorhavari.. Ble leiebil hjem da, og sannsynligvis en god stund fremover. :hm:

Lenke til kommentar

Her f.eks.

http://media.bestofm...enchoverall.png

 

Skjønner ikke at du gidder engang. Greit nok at du er en fanboy, men å stå frem som at du ikke har peiling blir jo rimelig dumt da.

 

Har du linken til artikkelen der du fann det biletet? For eg leitte gjennom arkivet til Tom's hardware og fann det ikkje...

Skulle likt å sett om dei tok hensyn til as IOS ikkje har bakgrunnsapper som køyrer, i førehald til at Android har alltids fleire appar som køyrer i bakgrunnen, kva versjon dei forskjellige køyrde, kor mange appar som er innstallert osv. utan dette, så er det biletet/testen der heilt meiningslaus...

 

Når ein køyrer benchmark på PC, så avsluttar ein alle bakgrunnsprosessar for å få mest mogleg rett benchmark... ein startar ikkje VLC, spotify, winamp, firefox osv. når ein tar testen...

Android har multitasking i kvar app, IOS har ein begrensa psuedo av multitasking. Benchmarking programmet dei køyrde... er det skrive for dual-core prosessorar, slik som dei fleste er? eller er det skrive for quad-core prosessorar og? Mangt som skal ta hensyn til..

S3, hadde den fortsatt Ice Cream Sandwich når testen var gjort? Eller hadde den fått Jelly Bean? Big Difference.

Eg kan nok linke til endlaust mange benchmarks som viser at S3 er vinnaren om eg leiter... men å finne ein rettferdig test som tar hensyn til alle punkt, det skal ein leite lenge etter...

Tar den like mykje hensyn til skjerm som minne og CPU? Kva er det som har noko å sei for kva telefon som er best?

Kva får du mest av i førehald til pris?

 

Og det er jo like feil å måle S3 med iphone 5, som å måle iphone 5 med S4, fordi iphone 5 kom ca. 7månadar etter s3, og s4 kjem no ca. 7månadar etter iphone 5, så det går for det samme.

Ikkje misforstå, eg prøvar ikkje å virke som ein fanboy av noko slag, men alt etter alt, så lønnar det seg å kjøpe S3,S4 eller Note II.

 

 

God dag folkens :)

Endret av WhatWorld
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du linken til artikkelen der du fann det biletet? For eg leitte gjennom arkivet til Tom's hardware og fann det ikkje...

Skulle likt å sett om dei tok hensyn til as IOS ikkje har bakgrunnsapper som køyrer, i førehald til at Android har alltids fleire appar som køyrer i bakgrunnen, kva versjon dei forskjellige køyrde, kor mange appar som er innstallert osv. utan dette, så er det biletet/testen der heilt meiningslaus...

 

Når ein køyrer benchmark på PC, så avsluttar ein alle bakgrunnsprosessar for å få mest mogleg rett benchmark... ein startar ikkje VLC, spotify, winamp, firefox osv. når ein tar testen...

Android har multitasking i kvar app, IOS har ein begrensa psuedo av multitasking. Benchmarking programmet dei køyrde... er det skrive for dual-core prosessorar, slik som dei fleste er? eller er det skrive for quad-core prosessorar og? Mangt som skal ta hensyn til..

S3, hadde den fortsatt Ice Cream Sandwich når testen var gjort? Eller hadde den fått Jelly Bean? Big Difference.

Eg kan nok linke til endlaust mange benchmarks som viser at S3 er vinnaren om eg leiter... men å finne ein rettferdig test som tar hensyn til alle punkt, det skal ein leite lenge etter...

Tar den like mykje hensyn til skjerm som minne og CPU? Kva er det som har noko å sei for kva telefon som er best?

Kva får du mest av i førehald til pris?

 

Og det er jo like feil å måle S3 med iphone 5, som å måle iphone 5 med S4, fordi iphone 5 kom ca. 7månadar etter s3, og s4 kjem no ca. 7månadar etter iphone 5, så det går for det samme.

Ikkje misforstå, eg prøvar ikkje å virke som ein fanboy av noko slag, men alt etter alt, så lønnar det seg å kjøpe S3,S4 eller Note II.

 

 

God dag folkens :)

 

Har ikke noen link til artikkelen nei, det er heller ikke noe jeg vil bruke tid på å finne igjen. Var ikke vanskelig å finne for å si det sånn. Som du sier spørs jo det på hva som (ikke) kjører på telefonen osv, men de fleste tester ser ut til å få forskjellige resultat.

 

Eneste grunnen til at jeg linket den, var akkurat det du sier i din post. Man kan enkelt og greit ikke sammenligne telefonen på den måten, og da blir det bare idioti og bortkastet tid.

 

Kan godt være at S3 scorer høyest i Geekbench, men ser man derimot på resultater i spill og programmer på telefonen vinner iPhone det meste. Det er jo egentlig en selvfølge med tanke på at operativsystemet er optimalisert for nøyaktig den hardwaren som sitter i teleofnen, og ikke til 250 forskjellige modeller.

 

Uansett tror jeg ikke at det er noen merkbar forskjell i bruk av det meste. Det kan argumenteres frem og tilbake i det uendelige, men det kommer aldri til å bli noen vinner.

 

God dag. :)

Lenke til kommentar

"gjeeesp"

Når ein gjespar, så er det eit teikn på for lite søvn, kanskje du burde ta deg ein lur? :)

Ferdig med Fanboy krigen snart? :)

Krig er væpna konflikt mellom to eller fleire partar, eit våpen er eit redskap eller ein innretning som er konstruert med formål til å kunne drepe, skade eller fange personer, dyr, eller ødelegge fysiske mål.

Med det sagt, så trur eg me kan trygt sei at dette ikkje er ein krig.

Ein fanboy er ein person som ansjåast å tilhøyre ein eller fleire subkulturar til et punkt av besettelse.

Den beskrivelsen passar verken meg eller mine meiningar, dermed er det meir rett å spør: Er dykk ferdig med diskusjonen om benchmarking no? Og i og med at me er på eit forum som heiter diskusjon.no, så vil eg berre nevne at det er på sin plass å oppretthalde ein diskusjon.

 

"This is the end of the beginning" :)*

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Da går vi over til neste del, hva er best av et åpent og et lukket system?

 

Når ein gjespar, så er det eit teikn på for lite søvn, kanskje du burde ta deg ein lur?

At han sover lite er ikke en nyhet :) Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...