Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Her f.eks.

http://media.bestofm...enchoverall.png

 

Skjønner ikke at du gidder engang. Greit nok at du er en fanboy, men å stå frem som at du ikke har peiling blir jo rimelig dumt da.

Har du noen dato på når testene er tatt siden du har så mye peiling? Primate Labs sin er fra 18. mars.

 

Liker forresten at du hater meg pga signaturen.

Endret av Slettet-jDflNq
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Åh? Har du forhåndsbestilt det? Fikk Bioshock Infinite og Crysis 3 Hunter Edition gratis med 7970'

et jeg bestilte. :p

Ja jeg pre ordret det hos gamezone da :green: :green:

Altså spillet lanseres ikke før 27, så det er på tirsdag neste uke. Du får det som regel 1 - 2 dager før dersom du er heldig.

 

 

 

Planer om å selge din gamle 7970?

Bioshock Infinite (PS3) får gamezone inn den 22 da blir spillet sent, er ikke første gang jeg får spilla før lansering dato da, mange ganger jeg har fått spilla før lanserings dato :)

Steam sier jeg bare. Det får du garantert med lanseringsdato.

Nei hos gamezone :green: venter 3 spill derfra nå :green:

post-281153-0-79785300-1363812836_thumb.png

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nope, kjøre CFX.

 

Er det ikke Crossfire som lager så jævelig med problemer da?

 

Bioshock Infinite (PS3) får gamezone inn den 22 da blir spillet sent, er ikke første gang jeg får spilla før lansering dato da, mange ganger jeg har fått spilla før lanserings dato

 

Har fått det med både BF3 og Skyrim til 360. :p

 

Er faen med å komme seg i seng snart.. Kommer til å ødelegge meg selv dersom ikke.. xD

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er det ikke Crossfire som lager så jævelig med problemer da?

 

I følge de fleste. Dunno, vi får se når jeg har fått bygget den. Har null erfaring med CFX fra før men jeg tror at det blir bra. 144 HZ monitor har jeg også som burde hjelpe litt mot tearing og slikt.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Tearing får du uansett så lenge fps er over refresh rate til skjermen, som 60Hz skjerm og 100fps, det er jo derfor man har vsync, men den vanlige vsync har en altfor stor ulempe og det er at så fort fps detter under 60fps så halveres fps til 30, ta tatt eksempel i en 60Hz skjerm.

Men det er "problemer" også med nvidia i sli, men kanskje ikke så merkbart som med cfx.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tearing får du uansett så lenge fps er over refresh rate til skjermen, som 60Hz skjerm og 100fps, det er jo derfor man har vsync, men den vanlige vsync har en altfor stor ulempe og det er at så fort fps detter under 60fps så halveres fps til 30, ta tatt eksempel i en 60Hz skjerm.

Men det er "problemer" også med nvidia i sli, men kanskje ikke så merkbart som med cfx.

 

Skrur bare på V-Sync om det skulle bli et helvete. Håper værtfall at jeg slipper masse slikt men vi får jo se.

 

 

SLI har også ulemper ;)

 

Samme problemet der også ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Okej er 2 spill nå, så feil ang ser ikke uten brillene min da. Er et i neste måndet oxo, det med grønt er riktig dato når det blir sent ut grønt har blitt sent

 

Du bruker sykt mye penger.. :eek:

 

Så GTA V blir sluppet på PS3/Xbox 360...? Huff, den grafikken blir vel like firkantet som minecraft

 

Hehe, jeg kommer ikke til å kjøpe det til PC før jeg hører om det er en bra port eller ikke, skal ikke gå i samme felle som med IV!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...