Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke å lese kommentarene på Itavisen mere.

Noen som opplever det samme ?

Bruker både Firefox og Chrome.

De stenger kommentarfeltet på natta fordi de ikke har noen moderatorer. ;)

Jeg har sjekket denne artikkelen på dagtid.

Klarer ikke å lese kommentarene da heller...

Grunnen til at jeg maser er at noen i den artikkelen har linket til en test som jeg skulle ha lest litt mere om.

Lenke til kommentar

Snip

Pakkeløsninger sparer nok en del penger ja, Jeg hadde ikke mulighet for noe slikt, men øvekjørte mye med mine foreldre før jeg begynte med lærer. Jeg begynte på en stor parkeringsplass for å få tak på giring og slikt før jeg ga meg ut i trafikken, moren din kan vel kanskje gå med på det? :) Jeg tok trafikalt grunnkurs på vinterstid, så jeg fikk mørkekjøring i samme slengen.

Snip

Oisann, var mange dobbeltimer der! Tror jeg hadde 3 dobbeltimer + 1 enkelttime rett før oppkjøringen, kjørte også som sagt en god del privat både før og under opplæringen hos kjøreskole. Men det er vel uansett deilig å være ferdig, selv om det gikk med en del penger. Det varer jo tross alt livet ut, og må nesten uansett i boks en eller annen gang. :)

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å lese kommentarene på Itavisen mere.

Noen som opplever det samme ?

Bruker både Firefox og Chrome.

De stenger kommentarfeltet på natta fordi de ikke har noen moderatorer. ;)

Jeg har sjekket denne artikkelen på dagtid.

Klarer ikke å lese kommentarene da heller...

Grunnen til at jeg maser er at noen i den artikkelen har linket til en test som jeg skulle ha lest litt mere om.

Det hender de glemmer å åpne dem igjen...eller ikke gidder rett og slett. De har vel nok å henge fingra i...
Lenke til kommentar

Jo da,om man trenger bil eller ikke kommer jo litt an på hva slags jobb man har og da Rolf :)

Ja, ser den og sa bare generelt grunnlag. Jobber man som håndverker eller har en jobb som gjør at man må reise langt så er bil det enkleste. Også vis en har en jobb man må kjøre mye i. Jeg jobber litt til og fra under studiene, men nå har det vært rolig en liten stund. Har en jobb jeg må gjøre om en uke eller 2 som tømmerhøgger. Lett tjente penger det :).

Mener lappen min kom på 14k... Tok den da jeg var tyve år siden jeg ikke hadde tatt meg tid til å ta den før da. Men har jo hatt god nytte av den i etterkant. Angrer ikke. Men anskaffet meg ikke bil før noen år etterpå siden jeg lånte biler rundt om :p.

Har i det minste en grei statistikk. Null bøter, null prikker, null parkeringsbøter :p. Men har hatt mine "close calls" :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Mine foreldre hadde nok biler så fikk like greit låne deres mot at jeg betalte drivstoff og slikt. Men nå eier jeg egen bil og har bare EU neste uke.

Hadde en artig dag i dag. Ute å kjører å det er en som står med en eldre amerikaner med forgasser. Litt problemer så han får låne verktøy så endte opp med å fikse bilen hans mens vi sto der og prata litt også. Flott og lekker cadilac gitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...