Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du seriøs?

Ja

Du vet vel at CS:S er flere år gammalt spill? Så hvordan du i det hele tatt kan spørre om en uklokket 3570K klarer spillet noe bra er et under for meg... :p

ja. Men jeg gidder ikke å sette sammen pcen igjen hvis det ikke er noe vits å gå fra bærbar dritt til de komponentene jeg har nå minus skjermkort

Lenke til kommentar

Er Sniper Elite: Nazi Zombies bra?

Nei, nazi zombie... seier seg sjølv :p Det kjipe med sniper elite spillene, er at om du skyter ein person med, lat oss sei, 300meter avstand, så veit alle med eingong kvar du er...

 

Så når skal selge bilen til familien så skal jeg oppgi at jeg har runket i?

Det er irreleevant... men om du har sølt mens du haldt på, så er det relevant :)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nei, nazi zombie... seier seg sjølv :p Det kjipe med sniper elite spillene, er at om du skyter ein person med, lat oss sei, 300meter avstand, så veit alle med eingong kvar du er...

 

Nazi Zombies kan være kjedelig til tiders men dette her var ganske bra.

Lenke til kommentar

Ok, på facebook så spiller jeg ett slikt spill som er der, men i dag tidlig hadde jeg problemer med nettet så jeg prøvde å koble til tlf med 3g for å få nett bare for å gjøre en liten ting, men nå når jeg skal gå inn på det spillet igjen så får jeg den klassiske "Tjener ikke funnet", den loader ikke, den bare går rett til den siden.

Men sånn som hw.no, vg.no etc funker som bare faen, selv facebook.no er det ingen problemer med og flere jeg har spurt har sagt det ikke er noe galt med spillet. :p

Det er firefox det gjelder, så spørsmålet er vel om tlf har fucka noe opp, men alt ser normalt ut, any tips?

 

Må jo være ett eller anna sted når jeg delte nett via tlf som har klikka, men hva?

Prøvde windows gjenoppretting, ingen forskjell.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...