Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Han selger dill slik at han får råd til dall. :p

 

Haha, good one. :wee:

 

 

Er vel ca like mye du bruker på din pc Kromskallen som Pargadox skal bruke :p

 

I know, heldigvis skal ikke jeg gjøre noe med den etter det på en stund. Blir vell 1-2 år til neste gang.

 

 

Og forresten, så må dere ikke glemme at det er garanti på datadeler. :p

 

Stemmer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor blir den svak? Den greier jo crysis 3 maksa ut på 3 skjermer, er bare gpuene som strever her.

Men kanskje jeg også skal oppgradere til 3960x med H100i (om jeg får råd til det)

4 kjerner vs 6 kjerner sier litt for seg kanskje? Hvorfor ikke 3970x? den er på ca samme pris :p

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

CPUen din Pargadox tror jeg kan bli bottleneck for 3 Titan kort egentlig. Skal du ha en rask nok CPU må du nok over på en 2011 socket med en 3930k på rundt 4GHz. Jeg er ikke helt sikker på det med klokkehastigeten, men en 3770k tror jeg kan bli for svak for 3 Titan.

 

Bottleneck blir det ja. Ville anbefalt 3960X dersom man har råd til det. :p

 

4 kjerner vs 6 kjerner sier litt for seg kanskje? Hvorfor ikke 3970x? den er på ca samme pris :p

 

3960X* ;)

Lenke til kommentar

Er så og si ingen spill som støtter 6 kjerner så det har ikke noe og si. Det er bedre med 4 kjerner på høy hastighet enn 6 på lavere hastighet.

 

Men er jo greit med 6 kjerner siden jeg også driver med litt redigering og plus at jeg også vil streame.

 

Ikke så mye, men for litt til så får du det beste. Hvis du tenker over forskjellen på 3960x og 3970x, så hvorfor ikke gå 3930x og spare 3 tusen?

WOW! Så på prisen til cpuen nå, trur jeg enten holder meg til 3770k eller kanskje oppgraderer til 3930k :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Men er jo greit med 6 kjerner siden jeg også driver med litt redigering og plus at jeg også vil streame.

 

 

WOW! Så på prisen til cpuen nå, trur jeg enten holder meg til 3770k eller kanskje oppgraderer til 3930k :p

 

Synes du kanskje burde holde deg til 3770K en stund og vente på Ivy Bridge-E. ;)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvorfor blir den svak? Den greier jo crysis 3 maksa ut på 3 skjermer, er bare gpuene som strever her.

 

Men kanskje jeg også skal oppgradere til 3960x med H100i (om jeg får råd til det)

 

H100i med SP vifter håper jeg da.

 

Eller du kan starte med 2 Titan, så skaffe deg 3930k, så skaffe deg et siste Titan :p

 

Eller bare vente og spare opp pengene til høsten og kjøpe 3x Titan og Ivy Bridge-E prosessor. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du må huske på E-Penisen din, så skaff deg Platinum brikkene til corsair :p

 

 

Eh HEHE

bmbSRep.jpg

 

E-Penisen min blir stor når jeg får mine deler som er her i løpet av neste uke. Ny signatur får jeg også, yay.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...