Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med 99% sikkerhet har du nok byttet den ut før det har noe å si.

 

Trur ikke det, for jeg kjøpte jo 3770k for at den skal kunne vare en god stund siden de fleste spill om dagen ikke bruker mer enn 50-60% uansett og at de fleste kommende spill kjører mer på gpu enn på cpu :p

 

Kommer an på hvor mye volt du kjører

Hehe ok :p

Lenke til kommentar

Trur ikke det, for jeg kjøpte jo 3770k for at den skal kunne vare en god stund siden de fleste spill om dagen ikke bruker mer enn 50-60% uansett og at de fleste kommende spill kjører mer på gpu enn på cpu :p

 

Med mindre du har planer om og ha prosessoren i mer enn 4-5 år så burde du prøve å ha lavest mulig spenning.

Lenke til kommentar

Ok, kanskje jeg skal glemme en OC da :p For eneste store jeg skal oppgradere om et par måneder er et HK som støtter 8 lagringer hvorav 2x skal være til 2x ssd'er og 2x skal være til spill og 3x nvidia kort i sli plus 3x titans.

 

Men om jeg skal det så må nok psu oppgraderes igjen også, for trur neppe 1050w gold vil tåle alt det der :p

Endret av Pargadox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Pff, fyr på med OC, CPUen kan ta kvelden når som helst uansett.

Du har bytta CPU om 3år uansett.

 

Skummelt å tenke på... Spesielt når man har bestilt seg en 3930K... :confused:

Lenke til kommentar

så 6 GPUer totalt? Eller 3 Titan?

Jeg mener at jeg skal selge unna de to 680 4gb korta jeg har for å anskaffe 3x titans når jeg har pengene i boks ;)

 

for 3x titans jobber jo like bra som 8x 680 kort ville gjort om de var i sli :p

 

1x titan var bare 34 poeng under mine 2 kort under µnique valley benchmark

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

En 3930k burde holde 4 år hvis du ikke er kresen på fart :p

 

Er ikke så veldig kresen på fart men vil gjerne ha en høyere klokk enn 3,2 GHz selv om det holder plenty egentlig. Tenkte meg minst 4,0 GHz - 4,5 GHz men vi får se. ;)

 

Jeg mener at jeg skal selge unna de to 680 4gb korta jeg har for å anskaffe 3x titans når jeg har pengene i boks ;)

 

for 3x titans jobber jo like bra som 8x 680 kort ville gjort om de var i sli :p

 

1x titan var bare 34 poeng under mine 2 kort under µnique valley benchmark

 

Nye skjermkort igjen? Følte ikke det var så lenge siden du fikk 3x 680. :tease:

Lenke til kommentar

Ok, kanskje jeg skal glemme en OC da :p For eneste store jeg skal oppgradere om et par måneder er et HK som støtter 8 lagringer hvorav 2x skal være til 2x ssd'er og 2x skal være til spill og 3x nvidia kort i sli plus 3x titans.

 

Men om jeg skal det så må nok psu oppgraderes igjen også, for trur neppe 1050w gold vil tåle alt det der :p

 

Hvis du har penger til det så har du også nok til og kjøpe ny prosessor om den blir defekt litt før enn hva den ellers ville blitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...