Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jaaa... Men det må behandles med like stor, om ikke større respekt enn alkohol.

Med det har endel medisinske fordeler da! :)

 

Kan godt være fordeler for dem som trenger medisinsk Cannabis, men for dem som ikke trenger det, kan det faktisk føre til psykiske lidelser.. Men jeg mener likevel at det bør legaliseres, da dem som vil ha det skaffer det uansett, og konsekvensene er ikke så alt for store dersom det blir anskaffet/brukt.

Lenke til kommentar

Jaaa... Men det må behandles med like stor, om ikke større respekt enn alkohol.

Med det har endel medisinske fordeler da! :)

 

Så klart, cannabis bør behandles med stor respekt. Men syns det blir litt feil å sammenligne cannabis og alkohol som mange gjør. Cannabis, mest psykiske problemer og alkohol kan føre til mest fysiske problemer som er to ganske forskjellige ting etter min mening. Men alt i alt så bør alt behandles med stor respekt, lovlig eller ikke... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så klart, cannabis bør behandles med stor respekt. Men syns det blir litt feil å sammenligne cannabis og alkohol som mange gjør. Cannabis, mest psykiske problemer og alkohol kan føre til mest fysiske problemer som er to ganske forskjellige ting etter min mening. Men alt i alt så bør alt behandles med stor respekt, lovlig eller ikke... :)

 

Det er fortsatt et rusmiddel, og det eneste i norge som er tilsvarende.

Resten er jeg stort sett enig i, men tviler sterkt på at Norge hadde taklet legalisering.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt et rusmiddel, og det eneste i norge som er tilsvarende.

Resten er jeg stort sett enig i, men tviler sterkt på at Norge hadde taklet legalisering.

 

Ja, eneste likheten mellom alkohol og cannabis er at begge er et rusmiddel. Om cannabis noen gang vil bli legalisert i Norge tviler jeg på, og som du sier så kan det være at Norges befolking ikke hadde taklet en legalisering av cannabis. Men personlig så synes jeg at store deler av befolking har et litt "feil" syn på cannabis, og at narkotika er et ganske "stygt" ord å bruke. Kjenner flere personer som tar seg en joint eller to i året som må holde det veldig skjult siden skulle folk få vite om det så blir de sett på som narkomaner, noe som er langt ifra realiteten. Men en ting er sikkert er at vi burde i hvertfall legalisere cannabis for medisinsk bruk.. :)

Endret av aleksanderro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, eneste likheten mellom alkohol og cannabis er at begge er et rusmiddel. Om cannabis noen gang vil bli legalisert i Norge tviler jeg på, og som du sier så kan det være at Norges befolking ikke hadde taklet en legalisering av cannabis. Men personlig så synes jeg at store deler av befolking har et litt "feil" syn på cannabis, og at narkotika er et ganske "stygt" ord å bruke. Kjenner flere personer som tar seg en joint eller to i året som må holde det veldig skjult siden skulle folk få vite om det så blir de sett på som narkomaner, noe som er langt ifra realiteten. Men en ting er sikkert er at vi burde i hvertfall legalisere cannabis for medisinsk bruk.. :)

 

Kan ikke si annet en 100% enig! Som om jeg skulle skrevet det selv :D

 

Skulle ikke danmark relegalisere igjen?

 

Et lite spørsmål, er det skadelig for pcen at jeg tester litt med overclocking og at de fleste prøvelsene ender opp med bluescreen?

Nei nei. Kommer ann på hvor mye volt du forer CPUen med det.. :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, er det skadelig for pcen at jeg tester litt med overclocking og at de fleste prøvelsene ender opp med bluescreen?

 

Bluescreen er ikke noe farlig, det er jo teknisk sett en sikkerhets funksjon i windows og den forteller deg jo at noe er feil eller hva som er feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så du at jeg skrev at det ikke har kommet noen forespørsel?

 

Jepp, glemte helt å svare jeg.. :p Har heller ikke fått noen forespørsler fra deg heller...

 

 

Blir litt irritert over Origin, fordi det hele tiden kommer opp meldinger om at noen andre bruker kontoen min på en annen maskin, hva faen?

 

Jeg har byttet passord minst 3 ganger pga dette, utenat det har hjulpet, så jeg lurer på om det er en bug som gjør at folk klarer å logge seg inn på feil konto..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Ok daså :p For har prøvd å clocke litt, men har prøvd alt fra 1.5v til 3.2v på 4.6ghz clock men alle har enten endt opp med bluescreen eller totalt fryst i windows loading.

 

Sikker på at du har prøvd så høy spenning? :huh: 3.2 kan jeg med sikkerhet si at kan ødelegge prosessoren, og jeg ville ikke anbefale og gå over 1.5 - 1.6.. ;)

Lenke til kommentar

Jepp, glemte helt å svare jeg.. :p Har heller ikke fått noen forespørsler fra deg heller...

 

 

Blir litt irritert over Origin, fordi det hele tiden kommer opp meldinger om at noen andre bruker kontoen min på en annen maskin, hva faen?

 

Jeg har byttet passord minst 3 ganger pga dette, utenat det har hjulpet, så jeg lurer på om det er en bug som gjør at folk klarer å logge seg inn på feil konto..

Hm.. merkelig. Kanskje du kan prøve å lage en ny soldier på brukeren din, bare for å se om det funker da?

Lenke til kommentar

Sikker på at du har prøvd så høy spenning? :huh: 3.2 kan jeg med sikkerhet si at kan ødelegge prosessoren, og jeg ville ikke anbefale og gå over 1.5 - 1.6.. ;)

 

Den er grei :) Når den ene harry potter filmen her er ferdig (streamer fra pcen til ps3) så skal jeg overføre neste film til ps3'en slik at jeg kan clocke mens jeg ser på filmen :p

 

Og denne gangen så skal jeg prøve å clocke alt fra 1.6 og nedover til clocken er stabil^^

 

Men på en i7, hvor mye vil levetiden dens bli på 4.6ghz bli i forhold til stock 3.5?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...