Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Har ikke ord for det der en gang Kromskallen... Eller jo, jeg skrev de akkurat :lol: Å fy jeg er morsom | :laugh:

You high..? :huh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke ord for det der en gang Kromskallen... Eller jo, jeg skrev de akkurat :lol: Å fy jeg er morsom | :laugh:

Har du blitt Standup Komiker eller, få autografen din da Kabom

You high..? :huh:

Hvis han er høy eller si rusa da får vi det artig da, :tease: fra spøk til ikke spøk

narkotika er noe jevla dritt da ( :hm: :wallbash::cry: :realmad: ) 4 smills er til narkotika ordet ikke deg da Kromskallen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Origin? Bad Company 2 bruker da ikke det? :p

Eh.. tydeligvis er det visst noe greier der og.. men er det ikke bare å sende invite i spillet da?

Åja, har ikke peiling jeg? :p

Lenke til kommentar

Joda, både BC2 og til og med 1942, som du får gratis nå, er i origin, men er jo bare å legge til hverandre inne i selve spillet også, da joiner dere jo samme server via hverandre.

Men hvis dere har mer enn 20 eller 25 venner så må du slette noen for å legge til nye, er en horribelt teit begrensing på antall venner man kan ha, i BF3 kan du bare ha 150 venner på vennelista i batlelog.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke skype en push to talk funksjon?

Eller fins det, hvis ikke det fins, gud hjelpe meg, da må de være mindre smarte de som har lagd skype.

ALLE voice program må ha en push to talk funksjon.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...