Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan allerede se at det blir sykt trangt med det hovedkortet jeg har nå. Vil ikke bli plass, uansett synes jeg ikke det er noe særlig... Men tror du ikke det blir litt varmt når komponentene står så tett…?

Hvor mye selger du V Extreme for da? Kommer ikke til å kjøpe det forresten… ikke fordi jeg ikke har lyst på det, men har rett og slett ikke plass til E-ATX :p

Jeg selger mitt for 1950 (jeg syns det er en fair pris) E-Atx er ikke så mye større, tror det er ca 1-2cm større
Lenke til kommentar

EATX passer jo det, ikke alle EATX kort er gedigne og 2 skjermkort passer nok i 650D, spørs jo på hvor PCI-E sporene er, men det er hvertfall 8 ekspansjons åpninger i kabinettet.

 

Det står ikke at 650D passer med E-ATX så det blir vel problemer med skruehull og sånt…? Uansett finnes det mange ATX hovedkort som jeg får plass til 2 skjermkort på.

 

Får først ta en vifte/sleeving-oppgradering før jeg eventuelt kjøper nytt skjermkort og hovedkort ;)

Lenke til kommentar

Jeg selger mitt for 1950 (jeg syns det er en fair pris) E-Atx er ikke så mye større, tror det er ca 1-2cm større

 

Fair pris det ja, koster jo tross alt nesten 3000 for et nytt ett. Si meg; hvorfor selger du det? Og hvilket nytt skal du kjøpe? Blir det en 2011 socket på deg også? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det står ikke at 650D passer med E-ATX så det blir vel problemer med skruehull og sånt…? Uansett finnes det mange ATX hovedkort som jeg får plass til 2 skjermkort på.

 

Får først ta en vifte/sleeving-oppgradering før jeg eventuelt kjøper nytt skjermkort og hovedkort ;)

 

Ikke vits å ta en sleeving "oppgradering" før du har fått skjermkort og hovedkort. Ellers vil det bare resultere med å måtte fjerne alt og gjøre det på nytt igjen. Uansett, ville bare informere deg om at jeg har bestilt delene. :) Usikker på om 200mm x 25 vil passe i fronten på Haf X men det finner jeg ut av i morgen.

Bestiller viftene i morgen en gang på kveldingen, gjør ikke noe om dem kommer litt senere ettersom at jeg skal bruke ekstremt god tid på sleevingen og ryddingen i PC'en.

 

Nå tar jeg kvelden, natta folkens. :D

Lenke til kommentar

Fair pris det ja, koster jo tross alt nesten 3000 for et nytt ett. Si meg; hvorfor selger du det? Og hvilket nytt skal du kjøpe? Blir det en 2011 socket på deg også? :p

Selger det PGA diverse jeg ikke får bruk for som 4-way sli/xfire. Jeg skal kjøpe Sabertooth og pakke det inn i carbon fiber vinyl. Du finner ut av mer på workloggen min ;)
Lenke til kommentar

Bør jeg kjøpe Win8? :p

Nei! Jobbar med IKT, og eg som fekk jobben med å væra den fyrste her å setje opp Windows 8... metro er heilt forj**lig.

Det er ikkje verdt det for å få 1sek. kortare oppstart og få ting til å gå nokre millisekund kjappere, pluss directX 11.1. og iallefall ikkje til prisen det kostar.

Endret av WhatWorld
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det står ikke at 650D passer med E-ATX så det blir vel problemer med skruehull og sånt…? Uansett finnes det mange ATX hovedkort som jeg får plass til 2 skjermkort på.

 

Får først ta en vifte/sleeving-oppgradering før jeg eventuelt kjøper nytt skjermkort og hovedkort ;)

De bruker akkurat samme skruehull ;) Det skal nok passe i 650D. Bare at det dekker litt over kabelhullene i hovedkortplata.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nei! Jobbar med IKT, og eg som fekk jobben med å væra den fyrste her å setje opp Windows 8... metro er heilt forj**lig.

Det er ikkje verdt det for å få 1sek. kortare oppstart og få ting til å gå nokre millisekund kjappere, pluss directX 11.1. og iallefall ikkje til prisen det kostar.

 

Litt sent ute. :c

 

Jaja, har hatt Win8 siden høst en gang og må si jeg har vært svært fornøyd med det. Litt ræva er metro men funker.

 

God dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...