Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det ser ut som Vysota området om jeg ikke tar helt feil, og se på den skogen i bakgrunnen :)

 

Kan stemme, da er det vel bare jeg som hørte feil, trodde Rocket snakket om at det var Cherno. :p

Lenke til kommentar

Kjøp Maximus V Extreme ;) Og sjekk bruktmarkedet på Hardware.no :p

Hehe, neida, men er det ikke nok rom til et til på hovedkortet du har da? Du kan jo måle med det du har.

 

Jeg kan allerede se at det blir sykt trangt med det hovedkortet jeg har nå. Vil ikke bli plass, uansett synes jeg ikke det er noe særlig... Men tror du ikke det blir litt varmt når komponentene står så tett…?

Hvor mye selger du V Extreme for da? Kommer ikke til å kjøpe det forresten… ikke fordi jeg ikke har lyst på det, men har rett og slett ikke plass til E-ATX :p

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Kan stemme, da er det vel bare jeg som hørte feil, trodde Rocket snakket om at det var Cherno. :p

Vysota er nord for Cherno.

 

Markerte der den nye bydelen vil ligge.

1fb1b7f5.png

 

Hvem er den flinkeste her i data av alle i ITavisens Skjitprattråd. ???? :)

meg meg meg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Da var ordren lagt inn. :)

 

 

Ehmm, sitter og ser på vifter på TechBay og lurer på noe. Viften i fronten på mitt Haf X er 200 mm x 30 men dem jeg fikk anbefalt er 200 mm x 25... Tror dere dem vil passe helt perfekt inn osv? At det ikke blir noe komplikasjoner for at dem er litt mindre...? De andre viftene passer værtfall, dobbel sjekket. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...