iGlenn Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Tull. Selvfølgelig er det noen som sikler på å være moderator der. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 for deg er alt tull ... jeg sa forhåpentligvis . Alltids en eller annen "drittunge" som prøver seg Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Og forhåpentligvis får de heller ingen Amen! Tull. Selvfølgelig er det noen som sikler på å være moderator der. Ja, men det er lov å ønske. Men ønskene var jo over 18, nær Oslo og at de må oppgi full personalia...hehe...tviler på om mange gidder det. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det er nok en del som gjør det og de skal jo bare ha 3stk så er egentlig ikke så mange når man tenker på hvor mange som både bor i landet og Oslo omegn. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ja, kanskje. Men men...får nå se når de har vært mods litt...og hvor stas det er. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 for deg er alt tull ... jeg sa forhåpentligvis . Alltids en eller annen "drittunge" som prøver seg Ikke alt.. bare det meste som kommer ut fra kjeften din.. 2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 I allefall det skvipet som kommer ut av din virker som tull til tider . Jeg vet at det kommer alltids være en eller annen "unge" som søker, men sa forhåpentligvis at ingen søkte. Det hadde vært det beste at hele epleavisen hadde dødd.. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Joda., er lov å håpe. Bare ikke ha for store forhåpninger, for du kommer nok til å bli skuffet. De klarer seg nok godt uten kommentarfelt også.. er sinnsykt mange som leser ITavisen skjønner du. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Er nok ikke sinnsykt mange, men den har nok sin brukerskare. ser selv ikke det fantastiske med nettsiden da andre leverer bedre og mer informative artikler. Stenger kommentarfeltet for godt forsvinner nok også en del lesere. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Tror nok mange liker å lese korte artikler med teknonytt, og kanskje litt Apple av og til. Var vel rundt 500 000 lesere i uken, mener jeg å ha lest.. og det er jo en av de største nettavisene i Norge på sitt felt. Er bedre alternativer der ute, men for Ola Nordmann er ITavisen er godt nok valg. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hei Noen som spiller armored kill? Jeg er hvertfall bergtatt! <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Trøtt... Zzzz... Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Da er vi 2. Måtte kjøre fruen på jobb, siden jeg trenger bilen i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Lå oppe hele natta med en fæl hoste, og må dra på skolen snart. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Den er lei. God bedring Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 God morgon ja Ja det er eit kjent "fenomen" å væra trøytt om morgonen.. Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Men sengen min er så deilig å ligge i! Nytt, rent sengtøy på regnfulle dager i Bergen gjør det ikke akkurat lettere. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ja, eg trur det har vore ei feilbestilling av været her... eg kan diverre ikkje bli liggjande uansett vær Iverstefall godt å ha lappen, då det hadde vore utruleg kjipt å vandra til busstoppen og tatt bussen til jobb, eller sykla/gå for den del i dette været... heldigvis meldt mindre nedbør imorgon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå