Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

@ Kabom

 

Alt for dyrt...

 

@ Lami

 

2011 var det ChillZone tipset meg om. Synes det hadde vært perfekt for meg ettersom at jeg kommer til å få bruk for i7 3930K til rendering mye rendering og for div. spill. Jeg vet jeg kan kjøpe en i7 3770K men for engangs skyld vurderer jeg å få en "topp" CPU etter ha hatt den første i5'en i et år. Dere mener nok jeg er dum som gidder å kaste bort 2k ekstra når man kan få 3770K men hadde vært digg for engangs skyld å ha en skikkelig OK (overkill) CPU. Husk at når man oppgraderer så er man jo trossalt på jakt etter det beste. ^^

 

Uanz, tar kvelden. Vi kan fortsette i morgen, natta :)

Lenke til kommentar

Dro en rendezook-ish kill på en jet.

Han var bedre enn meg så han disablet meg, så var jeg en feiging som bailet, snudde meg rundt med rpg å skøyt den mot jeten hans, flaks som jeg(i sånn 1 av 1 million tilfeller) så traff jeg jeten hans og fikk kill.

Men jeg tok jo suicide siden jeg var out of boundaries.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Sier den som skal kjøpe 3930k :p Men da slipper du i hvertfall microstuttering hvis du hadde gått for Titan

 

Sier jeg ja. Jeg gjør nok så men hva faen gjør jeg med det gamle? "Selg det!". Får ikke en dritt igjen for det så da vil jeg heller bare slengt på et ekstra og fått enda bedre ytelse. Jeg skjønner ikke hvorfor alle sier nei til Cross når det var en gang alle mente det var bra. Jeg må ta en titt i tråden min og se om det er noe jeg bør gå for.

Lenke til kommentar

Er ingen som sier at cfx er dårlig, du får jo mer fps å alt det der, men det er jo visse ulemper med det, men det gjelder også på nvidia siden, så er ikke noe bedre der med fler gpu oppsett.

Men det er en ting som gjelder som også alltid har gjort det, det er bedre med ett kraftig kort enn to middelmådige i cfx/sli.

Titan kjører ifra det meste ja, men det har liksom ingen stor styrke før du slenger på enten mange skjermer eller ekstremt høy oppløsning selv om det ligger i underkant av ett 690, men 690 vil slite rimelig greit på høye oppløsninger.

 

Men to kort i cfx/sli vil nok slå titan på rein fps og han har jo ett 7970 ifra før så det blir jo teknisk sett dobbelt så høy pris med titan enn med ett ekstra 7970.

 

Btw tearing opplever du også med bare ett skjermkort, det er jo derfor vsync eksisterer for å eliminere tearing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...