Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva er det som skjer mellom USA og Nord-Korea nå for tiden? Går det mot full krig eller…?

 

Situasjonen holder på å eskalere, slik jeg forstår det..

 

Dersom det blir krig mellom de tre landene (og Kina kommer nok til å involvere seg og) så kommer vi nok til å se verdens første atomkrig, noe som er for jævlig og flere millioner mennesker kommer nok til å dø som følge en krig mellom Nord-Korea, Kina, USA og Sør-Korea.

 

Vi får håpe at Amerikanerne klarer å bruke litt diplomati for å stoppe det, men Nord-Korea har allerede sagt opp fredsavtalen fra 1951, og en avtale som gjelder om å ikke angripe. Det ser dystert ut, spør du meg.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Bygg en stor mur rundt, gi alle vært sitt våpen, siste man som står igjen blir også tatt også bare lemper vi masse jord over de å lager verdens STØRSTE kjøpesenter med go kart bane på taket.

Den dagen usa klarer å løse noe på en fredelig eller i nærheten av fredelig måte, den dagen, ja den dagen fins neppe.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Situasjonen holder på å eskalere, slik jeg forstår det..

 

Dersom det blir krig mellom de tre landene (og Kina kommer nok til å involvere seg og) så kommer vi nok til å se verdens første atomkrig, noe som er for jævlig og flere millioner mennesker kommer nok til å dø som følge en krig mellom Nord-Korea, Kina, USA og Sør-Korea.

 

Vi får håpe at Amerikanerne klarer å bruke litt diplomati for å stoppe det, men Nord-Korea har allerede sagt opp fredsavtalen fra 1951, og en avtale som gjelder om å ikke angripe. Det ser dystert ut, spør du meg.

 

Hva er det NK egentlig vil? Er det hevn? (for Korea-krigen) Det virker litt meningsløst, men nå har ikke jeg fått med meg helt hva det dreier seg om…

Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Sitter med et corsair 650 d kabinett og vurderer å bytte ut vifta foran og kanskje den oppå også. Er 200 mm vifter.

 

Kikka litt på denne:

 

http://www.maxfps.no...?productid=4754

 

Er ny på dette, så kan jeg bare kjøpe 2 av disse, en foran og en på topp?

 

Vifta foran skal blåse inn og den på toppen ut. Det er bare sånn at man setter vifta inn andre veien for at den skal blåse ut?

Endret av bubba477
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva er det NK egentlig vil? Er det hevn? (for Korea-krigen) Det virker litt meningsløst, men nå har ikke jeg fått med meg helt hva det dreier seg om…

 

Er ikke helt sikker på hva de vill, men jeg er veldig sikker på at de vil forene seg med Sør-Korea, de vil ha et samlet Korea, men det skjer selvfølgelig ikke. Du må huske på at Nord-Korea er en gammel sovjet stat.

 

Dersom du er interessert i Nord-Korea er det bare å ta en titt i denne tråden som jeg startet for en tid tilbake, ligger mye info om Nord-Korea der.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1482234&st=0&p=20269327entry20269327

 

God dag ja.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Sitter med et corsair 650 d kabinett og vurderer å bytte ut vifta foran og kanskje den oppå også. Er 200 mm vifter.

 

Kikka litt på denne:

 

http://www.maxfps.no...?productid=4754

 

Er ny på dette, så kan jeg bare kjøpe 2 av disse, en foran og en på topp?

 

Vifta foran skal blåse inn og den på toppen ut. Det er bare sånn at man setter vifta inn andre veien for at den skal blåse ut?

 

Du ser jo hvordan de "gamle" viftene står, står vel kanskje en pil på viftene for hvilken vei de blåser og hvilken vei selve bladene snurrer, er ihvertfall det som er vanlig, men er også nokså logisk hvilken retning som er "riktig" vei.

 

 

Oje, laster ned IE10 via windows update, omgomgomg, kommer jo tross alt "masse" nye updates andre tirsdag i hver måned, har vel gjort det siden xp kom på banen, minst.

 

Ok, var ikke noe nytt med IE10 i w7 uansett, boring, lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Høres jo helt vannvittig ut! :dribble:

 

 

Yeeeeh :thumbs:

 

 

Jeg håper titan er i dette budsjettet? 16k på en PC er latterlig mye.. :p

 

Oppgradering, kompis. :)

 

 

OMG....

 

Jeg kjenner krom nok til å vite at han ikke kommer til å høre på noen uansett... :/

 

Joda, er mer enn villig å høre på andre forslag men vil ikke kvitte meg med 7970 som jeg har fra før av... ;)

 

 

Ja, bare å gi opp.

 

Som sagt, er åpen for forslag. :)

 

Btw, handlelista:

 

Husk at dette er bare noe foreløpig, har ikke bestemt meg helt.

 

Overkill, I know.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

 

Som sagt, er åpen for forslag. :)

 

Btw, handlelista:

 

Hvilken PSU har du nå?

Nå veit ikke jeg om det er noe pris forskjell, men ram over 1600MHz har ingen betydning på sandy/ivy bridge, de kjøleribbene hjlper heller ingenting så lenge man har litt airflow, litt usikker på hva du skal med det hovedkortet?

Altså sånn sett bort ifra å bruke det, kan skrape av ett noen hundrelapper på å gå for noe billigere og få det like bra.

Det er ett "eatx", får se på målene å sjekke at du har plass, skrue hullene er de samme.

Du blandet rødt å blått i skjønn forening, hvis du er opptatt av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...