Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

God kveld.

 

Da har dagen gått i grundig formatering. Ble skikkelig irritert når jeg kom hjem til en PC med Win8 som ikke ville få start på Win8. Kom bare til "login" før den streiket. Har nå gått tilbake til gode gamle Win7. Grunnen er vell at updatene til Win8 køddet til mindre andre formatering for en merkelig grunn... Jaja, godt å bli kvitt "metro" for en stund. Vender tilbake forhåpentligvis når jeg har fått oppgraderingen. :)

Lenke til kommentar

Hvis du har lagt det inn så ligger det der på høyre siden eller på den pila om peker oppover.

 

Jeg skal knuse mitt cd-rom når jeg får tak i et billig som bruker USB. Blir så mye finere uten CD-rom i PCen. Men det blir mer å ha på skrivebordet, pluss en ekstra ledning.

 

Hvorfor ikke bare gi den bort hvis noen trenger en?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvis du har lagt det inn så ligger det der på høyre siden eller på den pila om peker oppover.

 

Den gjør dessverre ikke det. Men men, gjør ikke noe så lenge den beskytter og fungerer, da er det helt ok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor skal du ha det?

 

Nei, hva skal man vel bruke en Bluray spiller til? Vi har mange bluray filmer hjemme, derfor jeg vil ha en til å spille av filmer på PC'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...