Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

U mad bro?

Velkommen til Diskusjon.no!

Du må være ny her.

 

Er ikke ny, men jeg gidder rett og slett ikke bruke tid på å diskutere med troll og folk som irriterer på seg andre med vilje. Greit at du prøver å være morsom, men jeg synes egentlig ikke det er spesielt artig at du driver og kødder med å sette andres liv og helse i fare. Men da vet jeg i alle fall at det ikke er i denne underkategorien jeg skal dersom jeg har lyst til å diskutere noe uten å bli tulla med av folk som tror de er morsomme.

Forresten.. tenk om det var du som kjente noen som var helikopterpilot, og jeg hadde sagt det samme til deg. Ville du syns det var like morsomt?

Endret av Kiriev
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lasere som det er noe mange "idioter" som ikke har nevneverdig bruk for kjøper fra utlandet som Kina. De er såpass kraftige flere av de at man faktisk kan antenne papir med dem. Å bruke de mot helikoptere og fly er bare idiotisk og farlig.

 

God kveld igjen... ser ut som "løkene" i posten har greid å sende ene pakka mi fra utlandet tilbake til avsenderlandet. Ikke viste jeg om det før han som hadde sendt den sendte meg en mail gitt. Samma adresse som alltid så bra jobba må jeg si

Lenke til kommentar

Er ikke ny, men jeg gidder rett og slett ikke bruke tid på å diskutere med troll og folk som irriterer på seg andre med vilje. Greit at du prøver å være morsom, men jeg synes egentlig ikke det er spesielt artig at du driver og kødder med å sette andres liv og helse i fare. Men da vet jeg i alle fall at det ikke er i denne underkategorien jeg skal dersom jeg har lyst til å diskutere noe uten å bli tulla med av folk som tror de er morsomme.

Forresten.. tenk om det var du som kjente noen som var helikopterpilot, og jeg hadde sagt det samme til deg. Ville du syns det var like morsomt?

 

Jo, du er ny. Registrert i 2010.

 

Dette er absolutt feil kategori for å snakke om noe seriøst. Ta det heller i "Ting som irriterer så grenseløst v2.0" tråden.

 

Sosialt er for morsomme hippier med meterlangt hår, flettet pannebånd, gjerne kildt og skog av en bart.

pezsc2.jpg

 

 

EDIT: Fra spåk til revolver. Jeg er enig. Idioter som lyser på piloter. Hadde jeg sett en som gjorde det, hadde jeg oppsøkt personen, tatt laseren og kastet den til helvete.

Og slått til han kanskje hvis jeg føler for det.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

ja, tar kvelden snart. Sitter i M77 og slapper av etter en tur i skauen i kveld.

 

Må gi fra litt blod på torsdagen så da må jeg tidlig opp :)

 

Donerer blod, riktig?

 

Kan huske vi var innom det emnet når vi var på vårt "gamle" forum. :p

Lenke til kommentar

Er ikke ny, men jeg gidder rett og slett ikke bruke tid på å diskutere med troll og folk som irriterer på seg andre med vilje. Greit at du prøver å være morsom, men jeg synes egentlig ikke det er spesielt artig at du driver og kødder med å sette andres liv og helse i fare. Men da vet jeg i alle fall at det ikke er i denne underkategorien jeg skal dersom jeg har lyst til å diskutere noe uten å bli tulla med av folk som tror de er morsomme.

Forresten.. tenk om det var du som kjente noen som var helikopterpilot, og jeg hadde sagt det samme til deg. Ville du syns det var like morsomt?

 

Jo, du er ny. Registrert i 2010.

 

Akkurat..Så det klassifiserer du som ny. Greit å vite. ;)

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

ja, tar kvelden snart. Sitter i M77 og slapper av etter en tur i skauen i kveld.

 

Må gi fra litt blod på torsdagen så da må jeg tidlig opp :)

 

Donerer blod, riktig?

 

Kan huske vi var innom det emnet når vi var på vårt "gamle" forum. :p

 

Jepp... er bloddonor og også røde kors medlem i hjelpekorpset :ph34r: ...

 

@Kiriev: Jau... lov å være litt forbanne innimellom. Jeg er jo igjen en eldre bruker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...