Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Med sterk nok vind og stor nok overflate så tar vinden lett tak og den kan lett velte buss og lastebil/semi etcetc, ser vel ut som det ikke er mye last i den hengern der også.

Vinden kan jo også ta tak i vanlig person biler, du kan også kjenne det med litt mindre vind at bilen påvirkes av vind.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var det jeg tenke på.

 

Jeg vil ha bedre luftflyt kabinettet, har tenkt å fjerne den ene harddisk-hylla også. Tenkte å putte en 120mm bak også...hvis det er plass :p

 

Også skal lydnivået litt ned...

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Men som oftest er det mindre støy fra en 200mm vifte enn to 120mm vifter. ;) Det følgte jo forresten med en ferdigmontert 120mm vifte bak. Selv har jeg også 650D og jeg bruker enda viftene som fulgte med kabinettet og med viftestyringen som er innebygd i kabinettet så vil jeg si det ikke er så mye støy, og jeg er normalt ganske kresen på viftestøy.

Lenke til kommentar

Ja, den viftestyringen, hehe, har ikke koblet den til :p

Tror jeg skal kjøpe noen Quiet Edition 120mm vifter fra Corsair bak og kanskje i front og noen i H100i radiatoren, den støyer som faen. Det er ikke plass til en 140mm vifte bak i kabinettet?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare ta ut det ene hdd buret også flytte det ned foran PSU, for jeg antar det går an på 650D?

Da slipper du den store metalklumpen foran vifta.

 

Ja, det var tanken, men forran PSU? Går det? Kan egentlig bare ta hele driten ut, har ikke bruk for det.

 

Eller tenkte du hive den ene ut av kabinettet og flytte den andre forran psu?

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Kjøp en av de runde noctua viftene, så passer en 140mm i 120mm monteringshull.

 

Og hvorfor ikke koble den til?

Det er ikke verdens mest sofistikerte viftestyring, men det gjør jo jobben helt greit, man behøver ikke full fres på viftene.

 

Ja, du kan ta en ut å sette den andre foran PSU i de små skinnene som er der, godt mulig du kan stacke begge to oppå hverandre, det aner jeg ikke.

Men jeg antar du også kan ta også bare la den ene stå igjen nederst og flytte den andre foran PSU, har aldri prøvd eller noe sånt, fins vel ett svar ute på interwebzen.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...