Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tenkte meg det..

 

Edit: Er Adobe skutt eller? De vil at jeg skal betale 500 kr i månen for "Creative cloud"? Det er vanvittig mye penger..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Master Suite koster 25000kr, 500kr i måneden for hele pakken med fremtidige oppdateringer er ikke mye i det hele tatt.

 

500 kr er 500 kr, spiller ingen rolle om det finnes noe som er dyrere, da det er dyrt. Men jeg forstår hvorfor det er så dyrt, da det er state-of-the-art program.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tja, ser ut til at End game ble sluppet til BF3 på PC idag, med mindre det er en feil i systemet deres så de fjerner det igjen.

Jeg fant ihvertfall masse servere med end game maps på som var oppe å gå med folk på serverne osv, ikke spør hva som har skjedd, jeg veit ikke og har ikke giddi å prøvd å finne ut hvorfor.

Men ikke bli for happy, for det kan hende de blir tatt fort ned eller at det bare er test severe eller at noen har gjort noe de egentlig ikke skal, gjenstår jo å se.

 

Jepp, det er alltid mange servere med nye maps, men de kan ikke spilles på før det er ute. Sånn har skjedd hver gang DICE har gått ut med en expension pack.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, på laptopen!

 

Jeg siktet til Kromskallen. ;) Btw Marius, er du med å game i helgen? Kroms, du kan godt være med om du vil og? :)

 

Du tuller...:Skjermbilde.PNG

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg siktet til Kromskallen. ;) Btw Marius, er du med å game i helgen? Kroms, du kan godt være med om du vil og? :)

 

Jeg blir gjerne med jeg. :)

 

Men men, må nok ta kvelden her jeg. God natt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg blir gjerne med jeg. :)

 

Men men, må nok ta kvelden her jeg. God natt. :)

 

Flott! :)

 

God natt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kan du ikke bare spille doom 3 da :) :)

 

Neeeh, vil ha DOOM 3 BFG men har ikke kommet enda. Kommer nok i morgen håper jeg. :)

 

 

Flott! :)

 

God natt.

 

Yes! :)

 

God natt igjen da! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Imorgen kommer jeg sikkert IKKE til å gidde å game btw, har planer om å legge meg med en gang jeg er hjemme, døgnrytmen er helt fucket up, har ikke sovet skikkelig på over 2 uker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...