Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Nomnom, kinder sjokolade.

 

Naam, fikk lyst på.

 

 

... Det er jo akkurat det er...

 

Det er nok garantert melkingz men jeg vil prøve å gi det en sjanse.

Ser meget bra ut i mine øyne så langt og håper det lever opp til mine forventninger.

Hvis ikke, rett i haugen med dem andre som ikke blir spilt lenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

En ting er helt sikkert, Valve melker ikke penger av Half-life serien :p

 

Og bra er det! Men så er jo Valve et studio som er strukturert mye mere annerledes enn de fleste andre i bransjen.

 

Det er nok garantert melkingz men jeg vil prøve å gi det en sjanse.

Ser meget bra ut i mine øyne så langt og håper det lever opp til mine forventninger.

Hvis ikke, rett i haugen med dem andre som ikke blir spilt lenger.

 

Det blir sikkert et ok spill, men en av grunnene til at Ubisoft kan gjøre slik er da de har så vanvittig mange ansatte.

 

De har svinmende 6,927 ansatte ifølge Wikipedia.. :ohmy:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hvis du leser under "studios" i den artikkelen, så ser du hvorfor det er såpass mange folk, de har jo masse greier spredd utover amerika, canada og europa, sikkert flere steder også.

De pleier jo å skrive det i credits i spill og det står jo lista en del studioer i den blackflag trailern også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det blir sikkert et ok spill, men en av grunnene til at Ubisoft kan gjøre slik er da de har så vanvittig mange ansatte.

 

De har svinmende 6,927 ansatte ifølge Wikipedia.. :ohmy:

 

Synes det er sykt at dem faktisk har råd til å betale alle mann. :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ubisoft er ikke akkurat fattige (spesielt ikke etter å ha melket AC3 :p), mange andre selskap som har mye mer ansatte enn ubisoft da ;)

 

Har faktisk ikke hørt om noen spillselskap som har så mange ansatte. Det sier seg selv at mattgiganter og andre store selskaper har mange ansatte, men ett spill studio som har over 6 tusen...

 

Synes det er sykt at dem faktisk har råd til å betale alle mann.

 

De tjener nok veldig bra, så det er nok derfor de har råd til å ha så mange ansatte.

 

 

Rocstar mener de har fikset problemet mitt med Max Payne 3, men DET FUNKER IKKE!!! ARRRHHH!!! :realmad: Jeg har ventet i over to uker nå, uten at de har tatt hode ut av ræven sin og gjort jobben sin slik at jeg kunne spille spillet jeg har kjøpt, men nei da, de bruker enda lengre tid på å fikse problemet mitt, selv om de påstår at de har fikset det...

 

Edit: Nå viste deg seg at jeg faktisk hadde en annen konto ja... Fail, episk også..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ubisoft er ikke akkurat fattige (spesielt ikke etter å ha melket AC3 :p), mange andre selskap som har mye mer ansatte enn ubisoft da ;)

 

Det var skikkelig melkingz. Endingen var lite kjip, lol.

 

Hva om du kommer deg på Facebook?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har prøvd Endgame ennå? Laster det ned nå.

 

 

God natt, går å legger meg.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det kommer jo ikke før 12 mars til PC og xbox, så jeg tror ingen har prøvd det, utenom PS3 folk, for den kom til PS3 idag.

 

Fail.. Jaja, jeg laster ned BF3 Patchen uansett, håper den inneholder Endgame så jeg ikke trenger å laste det ned når det blir utgitt på pc.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo selve patchen ja, eller spillet, er vel mapsene osv, mye mulig man må laste ned noe mer, de oppdaterte jo selve battlelog siden igår med tanke på endgame, så skjønte at noe kom til å skje snart, har vel uansett pleid å få de nye map-packene andre uka i måneden og første uka til PS3.

Du får jo uansett ikke starta/spilt uten å ha oppdatert spillet uansett så den patchen må ned om du vil det eller ei.

 

De skal sikkert fucke opp en del våpen også når de holder på, det tar jo litt plass det å så klart.

 

 

Så ett screenshot i går, fant det ikke igjen, men for PS3 premium 5 mars, PC/XBOX premium 12 mars, PS3 non premium 19 mars og PC/XBOX non premium 26 mars.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...