Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken bruk har så kraftige laserpenner utenom å sette andres liv i fare? Greit at svake laserpenner kan brukes til nyttige saker, men slike penner er det faen ingen bruk for.

 

Jo. Har du kraftig laser kan du bruke den til å sikte deg inn på stjerner osv med teleskop.

 

Ellers synes jeg det er utrolig fett med laser. Bruker den stadig vekk for å sikte meg inn på seaking-helikoptere mm.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det var vel noe voldsomt, men ok.

 

Er jo det det i realiteten er. Om en helikopterpilot mister kontrollen over helikopteret kan det gå virkelig galt!

 

Lami: Hvor mange av de som kjøper slike lasere på nettbutikker og slikt tror du er interesserte i astronomi?

 

Det at du sikter deg inn på Sea King-helikopter, hva nå enn det betyr, er jo problemet her, selv om du kanskje er forsiktig og forsøker å ikke treffe cockpiten. Skjønner ikke hvorfor du skulle gjøre det uansett? Er det for å se det i teleskopet da eller?

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Kiriev, jeg blandt annet bruker det til astronomi.

 

Ser jeg et helikopter med skarpe blinkende lys som ødelegger for meg og min astronomi stiller jeg mine tre grønne lasere rett på helikopteret for å ta ned jævlene.

 

Dersom du prøver å være morsom eller vittig må jeg si du gjør et rimelig dårlig forsøk.

Det synes i alle fall jeg..

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Fikk lyst til å skrive en lang søknad med masse bullshit :p

 

355d3703eb5a5198b1b7.png

 

Awesome :o

http://www.komplett....aspx?sku=650836

Det synes jeg du skal gjøre. For de som styrer RMS «Titanic» nå er noen feiginger i mine øyne . :huh: Jeg satt på noen svenske forum, 3 spille forum og, 1 hevy-metal-Thrash metal forum de er bedre og flinkere i mine øyne. De svenske ps3 vennene av meg er ung men flinke til sitt første forum, :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...