meg0709 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Det fins mange idioter på mange plan, man ser også tendenser til det på andre ting også når det kommer til det å plage og irritere andre. Endret 11. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Var en fyr som satt på The Gathering med en slik penn og lyste rundt i hytt og gevær. Sa ifra til Security og så aldri noe mer lys i løpet av den Gatheringen. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Oppsøk de som gjør dette og peis de i fengsel for drapsforsøk. Kanskje de lærer da.. Endret 11. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Hvilken bruk har så kraftige laserpenner utenom å sette andres liv i fare? Greit at svake laserpenner kan brukes til nyttige saker, men slike penner er det faen ingen bruk for. Jo. Har du kraftig laser kan du bruke den til å sikte deg inn på stjerner osv med teleskop. Ellers synes jeg det er utrolig fett med laser. Bruker den stadig vekk for å sikte meg inn på seaking-helikoptere mm. Endret 11. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det var vel noe voldsomt, men ok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Oppsøk de som gjør dette og peis de i fengsel for drapsforsøk. Kanskje de lærer da.. Da lærer de nok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ja, det er jo det straffesystemet vårt bygger på. Strenge straffer og "nå har de lært!"-tankegangen. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Det var vel noe voldsomt, men ok. Er jo det det i realiteten er. Om en helikopterpilot mister kontrollen over helikopteret kan det gå virkelig galt! Lami: Hvor mange av de som kjøper slike lasere på nettbutikker og slikt tror du er interesserte i astronomi? Det at du sikter deg inn på Sea King-helikopter, hva nå enn det betyr, er jo problemet her, selv om du kanskje er forsiktig og forsøker å ikke treffe cockpiten. Skjønner ikke hvorfor du skulle gjøre det uansett? Er det for å se det i teleskopet da eller? Endret 11. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Huff, bli ferdig med oppdateringen da Origin, vil legge meg så snart jeg har fått litt klokking til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg tror han kødda om det med å søke seg inn på helikoptre... Et "troll-bait", om du vil. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Jaokei.. sarkasme og ironi oversettes ikke så godt via skriftspråk, vet du Hehehh Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Kiriev, jeg blandt annet bruker det til astronomi. Ser jeg et helikopter med skarpe blinkende lys som ødelegger for meg og min astronomi stiller jeg mine tre grønne lasere rett på helikopteret for å ta ned jævlene. Endret 11. september 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Om du "bor" noen år til på internett, vil du bli flinkere til å tolke slikt. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Tror jeg har bodd lenge nok på nettet, men det er jo tydeligvis mange mennesker som er truende til å gjøre slike ting, så det skulle egentlig ikke forundre meg om man fant noen her også som kunne gjort noe sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Endelig snart ferdig... Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Kiriev, jeg blandt annet bruker det til astronomi. Ser jeg et helikopter med skarpe blinkende lys som ødelegger for meg og min astronomi stiller jeg mine tre grønne lasere rett på helikopteret for å ta ned jævlene. Dersom du prøver å være morsom eller vittig må jeg si du gjør et rimelig dårlig forsøk. Det synes i alle fall jeg.. Endret 11. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Fikk lyst til å skrive en lang søknad med masse bullshit Awesome :o http://www.komplett....aspx?sku=650836 Det synes jeg du skal gjøre. For de som styrer RMS «Titanic» nå er noen feiginger i mine øyne . Jeg satt på noen svenske forum, 3 spille forum og, 1 hevy-metal-Thrash metal forum de er bedre og flinkere i mine øyne. De svenske ps3 vennene av meg er ung men flinke til sitt første forum, Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Dersom du prøver å være morsom eller vittig må jeg si du gjør et rimelig dårlig forsøk. Det synes i alle fall jeg.. U mad bro? Velkommen til Diskusjon.no! Du må være ny her. Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Battlefield 3: Armored kill <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå