Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hepp!

 

Velkommen skal dere være. Vi håper dere får "good time feeling" her hos oss.

 

Mvh

Jarmo :)

 

ps. bakrommet til Jarmo er en skummel plass.. :p

 

Takk for det :) Det tror jeg absolutt vi kommer til å få.

Skal huske å ikke gå på bakrommet, ja :p Heheh

 

Lurer på når Knut får dratt seg hit :p

Jeg får vel ringe han og mase litt da.

 

Ringte, han kommer senere.

Endret av knutmora
Lenke til kommentar

Jeg skjønte aldri hva som var galt med verken url linker eller artige.no linker i skjitprat tråden, det ligger jo litt i navnet og det var ikke noe mer "spam" eller rot enn alle andre kommentarer med bare tekst.

 

Det er dog litt sant det scorpion sa, det så ihvertfall slik ut ifra utsiden.

 

Det som var "problemet" at vi som moderator, måtte sjekke vær link, og det var mye ekkelt, som ble postet som artige.no linker. Og når du kom på "jobb", og måtte gå gjennom 4-5 sider, med bare linker. Så ble det litt mye syns vi som var moderator på den tiden.

 

Reglen, var en haste regel, så det ble litt klønete, men folk skjønte det til slutt :)

 

Hold musa over linken, se ned i venstre hjørne, ser url ufarlig ut, caaaaaaare.

Det er det jeg mener og jeg blåser egentlig i om folk får arr i sjelen om noen er kreative nok til å kamuflere linken som noe anna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Velkommen til en ny æra :)

 

Jeg var medlem på Itavisen før jeg registrerte meg her, men når jeg så hvordan moderator regjerte da abdiserte jeg, og registrerte meg heller her.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Jeg skjønte aldri hva som var galt med verken url linker eller artige.no linker i skjitprat tråden, det ligger jo litt i navnet og det var ikke noe mer "spam" eller rot enn alle andre kommentarer med bare tekst.

 

Det er dog litt sant det scorpion sa, det så ihvertfall slik ut ifra utsiden.

 

Det som var "problemet" at vi som moderator, måtte sjekke vær link, og det var mye ekkelt, som ble postet som artige.no linker. Og når du kom på "jobb", og måtte gå gjennom 4-5 sider, med bare linker. Så ble det litt mye syns vi som var moderator på den tiden.

 

Reglen, var en haste regel, så det ble litt klønete, men folk skjønte det til slutt :)

 

Hold musa over linken, se ned i venstre hjørne, ser url ufarlig ut, caaaaaaare.

Det er det jeg mener og jeg blåser egentlig i om folk får arr i sjelen om noen er kreative nok til å kamuflere linken som noe anna.

 

Som jeg sa, vi MÅTTE sjekke vær link, det nyttet ikke bare se om linken var ufarlig. Er uansett, ikke noe poeng i å diskutere dette nå lenger. Da det ikke er slik, og har ikke vært slik på mange måneder. Og nå er jo ITA forumet vekke, så der har du enda en grunn, til å ikke diskutere dette.

Lenke til kommentar

Men dere måtte jo sjekke lenger i URL tråden også?

 

Ja det måtte vi. Men siden alt med URL, skulle i URL-. tråden (så mangt, det ikke var et spørsmål, for det var tillatt), så måtte vi sjekke. For det var MYE klager, på alt av det ekkle ting folk postet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

De som er fint nå, er at de som er eks moderator har ingen makt lengre. Dere kan nå diskutere med hverandre på bølgelengde uten at de kan sensurere eller suspendere dere dersom dere er uenig.

Lenke til kommentar

Hei gutter!

 

Som dere vet så kommer IPhone 5 neste månde i Norge, og jeg har en iPhone 4S 64gb som er veldig pent brukt med ingen riper. Så jeg lurer hvor mye tror dere jeg får solgt den når iPhone 5 kommer? Jeg kjøpte den når den kom i Norge, og den er ikke operatørlåst. Alt som var med følger med + kvittering. Fargen er svart.

Lenke til kommentar

Hei gutter!

 

Som dere vet så kommer IPhone 5 neste månde i Norge, og jeg har en iPhone 4S 64gb som er veldig pent brukt med ingen riper. Så jeg lurer hvor mye tror dere jeg får solgt den når iPhone 5 kommer? Jeg kjøpte den når den kom i Norge, og den er ikke operatørlåst. Alt som var med følger med + kvittering. Fargen er svart.

tror du det blir noe spesielt med iphone 5? ser jo hvor like alle Apple sine produkter er... (iphone, ipad og ipod touch)

Lenke til kommentar

Hei gutter!

 

Som dere vet så kommer IPhone 5 neste månde i Norge, og jeg har en iPhone 4S 64gb som er veldig pent brukt med ingen riper. Så jeg lurer hvor mye tror dere jeg får solgt den når iPhone 5 kommer? Jeg kjøpte den når den kom i Norge, og den er ikke operatørlåst. Alt som var med følger med + kvittering. Fargen er svart.

Ja, er ganske sikker på at noen kommer til å kjøpe den, men det spørs hvor mye de er villige til å gi.
Lenke til kommentar

Hei gutter!

 

Som dere vet så kommer IPhone 5 neste månde i Norge, og jeg har en iPhone 4S 64gb som er veldig pent brukt med ingen riper. Så jeg lurer hvor mye tror dere jeg får solgt den når iPhone 5 kommer? Jeg kjøpte den når den kom i Norge, og den er ikke operatørlåst. Alt som var med følger med + kvittering. Fargen er svart.

 

Hola, våre nye venner..

 

Vi har egne og mer dedikerte tråder for spesifikke spørsmål og svar, vennligst bruk disse.

 

Mvh

Jarmo :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...