w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg tror jeg skal prøve å klemme inn en 480 rad i toppen på mitt 800D http://forums.overclockers.com.au/showthread.php?t=1022378&page=1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Men vifter med lys er litt sånn tja, uhm, har egentlig ikke ord, eneste jeg klarer å se på er vifter med hvitt lys eller slike hvite led strips, alt annet enn hvitt er bare, blæææ, i mangel på ett bedre ord. Men bitfenix har noen led strips som heter alchemy, kan jo sjekke ut de. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Regner ikke med det er noen markante forskjell på SP120 Quiet vs Performance i forhold til temp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Good morgen alle her, nå pre ordra jeg playstation 4 med 2 spill og 1 extra kontroller , er noen andre som skal pre ordre ps4 da??? Nisk, jeg har en Stasjonær PC, og har planer om å oppgradere den framfor å kjøpe en ny konsoll. Men er det ikke vel tidelig å forhåndsbestille det nå? Jeg hadde ventet til jeg faktisk fikk sett selve konsollen. Syk stiv pris.. btw. Endret 3. mars 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Regner ikke med det er noen markante forskjell på SP120 Quiet vs Performance i forhold til temp? Tja, performance er bedre til å flytte luft siden de snurrer fortere. Jeg tror de kommer med et adapter så de spinner like fort som quiet edition Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Men da blir de igjen like bråkete? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Hæ? Performance bråker mer enn quiet, men jeg tror performance viftene kommer med et adapter sånn at de bråker og spinner som quiet edition. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Okay, les det første innlegget ditt... Performance snurrer fortere, men kommer med en adapter slik at de snurrer like fort som Quiet? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Syns nå ikke 5-6k for en moderne konsoll er så mye, de kosta mye når både ps1 og ps2 kom også, men skal man ha en konsoll, tilbehør, spill og f.eks en tv skjerm, så blir det like dyrt som en fullblods PC, så ja konsoll er jo så mye bedre og billigere, not. Så klart, man må jo ikke alltid oppdatere en konsoll, men det må man strengt tatt ikke med en PC heller før etter 2år+, men så må man sitte med lusen ytelse inntil det kommer en ny konsoll uansett når man kjøper en konsoll. Dessuten så vil alt som er kliss nytt koste i starten uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 God kveld. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 God kveld. Herre min hatt jeg holder på å dø! Outro sangen er så forbanna morsom! Det beste er om dere har hørt originalen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Tar kvelden, natta. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Nisk, jeg har en Stasjonær PC, og har planer om å oppgradere den framfor å kjøpe en ny konsoll. Men er det ikke vel tidelig å forhåndsbestille det nå? Jeg hadde ventet til jeg faktisk fikk sett selve konsollen. Syk stiv pris.. btw. Jo prisen er litt stiv men ikke så mye da, tililg og kjøpe ps4 nå nei og da er jeg ferdig med det da. Men jeg kan ikke ha noe sterk pc exe da jeg kjøpte assus med en Intel Core i7 prosessor trur jeg, men den assus pc måte jeg sende til bake til net on net grunn av strømen gikk her så fort jeg slo på assus pc nesten da husker ikke om det var Notebook, men oxo xbox 740 skal oxo kjøpe grunnen er halo 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Tviler på at laptopen bruker mere strøm enn en PS4 når du skrur den på, du hadde nok en defekt en... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 God dag . Da er det ny uke og "nye" muligheter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Buss er shit når det gjelder vgs, aldri plass. :S Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Sier du det Kromskallen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Nei, jeg mener det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå