Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vi drøyer litt til!

 

Lol, ja, skulle gå når klokka var 03, men blei sittende å se film å snakke om div. smokes og wallbangs i cs med en jeg sitter på ts med, jaja, får vel gjøre ett nytt forsøk nå snart etter å ha spist noen skiver, blir sulten på både og spille og mat når man ser filmer av folk som spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg sa det faktisk til deg også :p

 

Kan være men det ble ikke noe særlig billigere. For prisen av BO2 kan jeg få toppen 3 spill som jeg heller vil ha i stedet. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Good morgen alle her, :) nå pre ordra jeg playstation 4 med 2 spill og 1 extra kontroller :w00t: , er noen andre som skal pre ordre ps4 da??? :green:

 

8k for alt det der? Herregud...

 

 

Forhåndsbestille PS4 allerede? Haha, er ikke bilde av den engang. Hva om den ser ut som en bæsj?

 

Haha, godt poeng. Hva om den gjør det da?

 

 

Blir nok ikke konsoll på meg før om en god stund

 

Blir ikke noe konsoll på meg heller før prisene synker, 8k for en konsoll og noen spill er definitivt ikke verdt det, imo.

 

 

Tror ikke det blir noen forhåndsbestilling, ikke før de viser selve konsollen vertfall. Også var den jo sykt dyr enda da...

 

Første konsollen jeg har sett som koster 6k..

Lenke til kommentar

6000kr for konsollen stemmer nok ikke, regner med grunnmodellen vil komme på rundt 3500kr.. Utseende tror jeg vil bli bra uansett, i hvert fall ikke dårlig nok til å være avgjørende om det blir kjøp eller ikke. Tror nok det blir kjøp av nye Xbox eller Playstation pga GTA V for min del, orker ikke vente på PC-utgaven uten å prøve spillet i det hele tatt.

 

EDIT: GTA V ja. :)

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...