Gjest Slettet+412 Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Se her: Der viser de forskjellen på det gamle og det nye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Så faktisk ut som orginalen var bedre.. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Fikk lyst på Cerwin Vega nå. Mmmmm, Cerwin Vega! <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Så faktisk ut som orginalen var bedre.. Orginalen vil alltids være best, imo. Du sparer en del ved å kjøpe den på Steam, koster ikke mer enn 100,- kr vil jeg tro. Om du skulle få bruk for litt "puff" på grafikken så kan man alltids laste ned Sikmod. Herregud, hvorfor funker ikke Dayz? Skjønner ikke en dritt av hva som er problemet, lol. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 "Hvilken" DayZ har du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Har den som man får lastet ned på Steam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Orginalen vil alltids være best, imo. Du sparer en del ved å kjøpe den på Steam, koster ikke mer enn 100,- kr vil jeg tro. Om du skulle få bruk for litt "puff" på grafikken så kan man alltids laste ned Sikmod. Herregud, hvorfor funker ikke Dayz? Skjønner ikke en dritt av hva som er problemet, lol. 1. Last ned DayZ Commander: http://www.dayzcommander.com/ 2. I DayZ Commander går du til Install/update øverst til høyre i programmet. 3. Se så til mods, og DayZ. 4. Se til at Arma 2 er oppdatert, og klar til å kjøre. Da er du igang! Vil forøvrig anbefale Norway 01, og GreyZ (amerikansk). Og ikke bruk den versjonen du får på STEAM, da det er vanskeligere å finne servere med den, pluss at du sparer tid ved å bruke DayZ commander, da du ikke må starte selve spillet for å lete etter servere, men bare gå i programmet, og finne en server du vil prøve. Jeg er gjerne med på en runde, så kan jeg forklare deg hvordan spillet funker osv. Dersom du ikke klarer det kan du gi meg TeamVeiwer info, så kan jeg se hva jeg kan gjøre. Endret 3. mars 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Du har ikke prøvd DayZ commander? EDIT: Mighty var før meg Endret 3. mars 2013 av Kabom Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Se her: Der viser de forskjellen på det gamle og det nye. Er ikke store forskjellen.. Men husker når det ble utgitt i 2004, ble nesten blåst av stolen av grafikken! Men i dag snart ti år senere vil jeg ikke anse DOOM 3 som noe bra spill etter dagens standard. Nå tenker jeg ikke bare på grafikken men også gameplay. Endret 3. mars 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Nå klarer jeg bare ikke å høre på høy musikk med G35 headsettet mitt... Føler det blir så skurrete! oops smilyen skal peke mot det over... Endret 3. mars 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Nå klarer jeg bare ikke å høre på høy musikk med G35 headsettet mitt... Føler det blir så skurrete! Hmm.. Prøvd å installere software for det? Prøv å last ned dette programmet funker fett for G35: http://www.logitech.com/no-no/support/10088?osid=14&bit=64 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 1. Last ned DayZ Commander: http://www.dayzcommander.com/ 2. I DayZ Commander går du til Install/update øverst til høyre i programmet. 3. Se så til mods, og DayZ. 4. Se til at Arma 2 er oppdatert, og klar til å kjøre. Da er du igang! Vil forøvrig anbefale Norway 01, og GreyZ (amerikansk). Og ikke bruk den versjonen du får på STEAM, da det er vanskeligere å finne servere med den, pluss at du sparer tid ved å bruke DayZ commander, da du ikke må starte selve spillet for å lete etter servere, men bare gå i programmet, og finne en server du vil prøve. Jeg er gjerne med på en runde, så kan jeg forklare deg hvordan spillet funker osv. Dersom du ikke klarer det kan du gi meg TeamVeiwer info, så kan jeg se hva jeg kan gjøre. Du kan hjelpe meg i morgen. Er ikke så lenge før jeg tar kvelden ettersom at jeg har litt å gjør i løpet av morgendagen. Er ikke store forskjellen.. Men husker når det ble utgitt i 2004, ble nesten blåst av stolen av grafikken! Men i dag snart ti år senere vil jeg ikke anse DOOM 3 som noe bra spill etter dagens standard. Nå tenker jeg ikke bare på grafikken men også gameplay. Jaja, vi har alle våre meninger. Jeg finner fremdeles det like lekkert som om vi var i år 2004 igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 USB headset = støy 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Du har ikke prøvd DayZ commander? EDIT: Mighty var før meg Avinstallerte det ettersom at jeg ikke trodde jeg hadde bruk for det, dumme meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Du kan hjelpe meg i morgen. Er ikke så lenge før jeg tar kvelden ettersom at jeg har litt å gjør i løpet av morgendagen. Greit. USB headset = støy 1+ Endret 3. mars 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 USB headset = støy Ikke hos meg værtfall, Marius. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Så faktisk ut som orginalen var bedre.. Synes du også det, ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Greit. Når passer det sånn ca. for deg? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Hmm.. Prøvd å installere software for det? Prøv å last ned dette programmet funker fett for G35: http://www.logitech....?osid=14&bit=64 Bruker det. USB headset = støy Yepp. Skal skaffe meg et skikkelig lydkort og et skikkelig headset snart Endret 3. mars 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Synes du også det, ja Var leit at det ikke var på PS3 da.. Hadde vært kos å spille med kontroller for engangs skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå