Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi snakka om nettbutikk, pus? Tror du må legge deg snart :tease:

 

 

 

Hvorfor det? :)

Bioshock Infinite til ps3, og hva er galt med doom 3 da jeg har kjøpt doom 3 til pc for mange år siden , og til steam har jeg kjøpt doom I doom II hell on earth doom 3 og doom 3 resurrection of evil ..final doom å ikke glømme doom 64 til n64 da. For doom spillene er veldig bra spill da :green::w00t::)
Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg hva jeg tjener ved å Jailbreake iPhonen min? Har planer om å gjør det, men er det egentlig noe å gjøre?

 

Gratis apps, Cydia som lar deg laste ned tweaks slik at du kan ha Android lookscreen, widgets, skifte navn på operatøren oppe til venstre, fjerne "lås opp"-teksten på lockscreenen og skrive HEI istedenfor, osv osv osv.

 

Garantien er borte når du jailbreaker, men hvis du restorer i iTunes til en sikkerhetskopi uten jailbreak så har du garanti igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gratis apps, Cydia som lar deg laste ned tweaks slik at du kan ha Android lookscreen, widgets, skifte navn på operatøren oppe til venstre, fjerne "lås opp"-teksten på lockscreenen og skrive HEI istedenfor, osv osv osv.

 

Garantien er borte når du jailbreaker, men hvis du restorer i iTunes til en sikkerhetskopi uten jailbreak så har du garanti igjen.

 

Ok, det var en annen ting.. Hver gang jeg tar på mobilen så får jeg opp meldingen "sim-kort låst".. Er det mulig å gjøre slik at jeg ikke må skrive inn pinkoden hver jævla gang?

Lenke til kommentar

 

 

Ok, det var en annen ting.. Hver gang jeg tar på mobilen så får jeg opp meldingen "sim-kort låst".. Er det mulig å gjøre slik at jeg ikke må skrive inn pinkoden hver jævla gang?

 

Det må du jo på Android også?

Vet ikke om det går an, kanskje hvis du jailbreaker og får tak i en app som fikser det (da må du isåfall høre i Cydia tråden, min signatur).

 

Trenger ikke å skru av telefonen hele tiden da :)

Bare ta på flymodus og nattmodus, funker fett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det må du jo på Android også?

Vet ikke om det går an, kanskje hvis du jailbreaker og får tak i en app som fikser det (da må du isåfall høre i Cydia tråden, min signatur).

 

Trenger ikke å skru av telefonen hele tiden da :)

Bare ta på flymodus og nattmodus, funker fett.

 

Will do!

 

Men jeg synes det er rart at jeg må gjøre det, da jeg har flere av de eldre mobilene, hvor du bare trengte å skrive inn koden, så var du inne, ikke Pin-koden...

 

Må si jeg digger iPhone nå, var faktisk ikke dumt nei! Digger det store utvalget av apps, og spesielt for mitt "behov" for å lese nyheter on-the-fly.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Gratis apps, Cydia som lar deg laste ned tweaks slik at du kan ha Android lookscreen, widgets, skifte navn på operatøren oppe til venstre, fjerne "lås opp"-teksten på lockscreenen og skrive HEI istedenfor, osv osv osv.

 

Garantien er borte når du jailbreaker, men hvis du restorer i iTunes til en sikkerhetskopi uten jailbreak så har du garanti igjen.

 

Finnes det noe som gjør det mulig for å bruke alle typer SIM-kort også?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Må si jeg digger iPhone nå, var faktisk ikke dumt nei! Digger det store utvalget av apps, og spesielt for mitt "behov" for å lese nyheter on-the-fly.

Merkelig, du går vel ikke tilfeldigvis fra en drittmobil som er så og si ubrukelig? :)
Lenke til kommentar

 

 

Will do!

 

Men jeg synes det er rart at jeg må gjøre det, da jeg har flere av de eldre mobilene, hvor du bare trengte å skrive inn koden, så var du inne, ikke Pin-koden...

 

Må si jeg digger iPhone nå, var faktisk ikke dumt nei! Digger det store utvalget av apps, og spesielt for mitt "behov" for å lese nyheter on-the-fly.

 

Om det er SIM-kode eller telefon-kode er akkurat det samme da :)

Jepp, iPhone er ganske digg. Liten avkobling fra Android.

 

Finnes det noe som gjør det mulig for å bruke alle typer SIM-kort også?

 

Tenker du på operatør eller størrelsen på SIM-kortet? Passer kun med nano-SIM, noe man lett kutter til selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Merkelig, du går vel ikke tilfeldigvis fra en drittmobil som er så og si ubrukelig? :)

 

Jo, HTC Smart er ubrukelig.

 

 

Om det er SIM-kode eller telefon-kode er akkurat det samme da :)

Jepp, iPhone er ganske digg. Liten avkobling fra Android.

 

Sim-kode er ikke det samme som Pin kode.. Pin koden er det du får med mobilen, som står på en liten plast kort som var med mini-sim.

 

Natti natti, faen er ikke noe demo i ps3 arg av bioshock infiniti

 

Er da ikke rart.. Spillet blir ikke sluppet før om 3 uker, så sitt tight. Venter på at alle bonusene skal bli lukket opp, da kjøper jeg det på forhånd gjennom steam.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jo, han brukte sikkert en Android før :p

 

for en "intelligent" kommentar..

 

Hadde selv heller gått for en winphone eller android enn noe fra apple.

 

HTC smart er jo en "billigtelefon" nærmest fra HTC som kom ut i 2010. Ikke den mest "spennende" saken heller det.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tenker du på operatør eller størrelsen på SIM-kortet? Passer kun med nano-SIM, noe man lett kutter til selv.

 

Jeg tenkte mer på operatør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Sim-kode er ikke det samme som Pin kode.. Pin koden er det du får med mobilen, som står på en liten plast kort som var med mini-sim.

Så vidt jeg vet så eksisterer ikke SIM koder, pell deg på Skype så spiller vi.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så vidt jeg vet så eksisterer ikke SIM koder, pell deg på Skype så spiller vi.

 

Riktig, fordi det er Punk-koder.

 

Er på. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...