sj3f Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 http://www.urbandict...php?term=Fi5KuS Ahh, husker fiskus ja, var morsomme tider det å se han gå i prone å spraye vilt, haha. Ikke verst det, å være så uhm, mindre god at du får en egen tittel og havner i urban dictionary. Hahah, var han så dårlig at han ble kjent? Ikke for hva man får ut av det. Må bare spørre, hva får man egentlig ut av det i forhold til f. eks QuickFire pro som koster 300-400kr mindre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Mindre penger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Good one, Marius. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Ja, men utav tastaturet... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Hahah, var han så dårlig at han ble kjent? Ja, er slik at når du møter en 1on1 på ett hjørnet og han proner, så er det bare å hoppe over spillern å skyte han i ryggen før han har rukket å skjønt hva som foregår å klart å snudd seg, nå er det ikke slowmo på snu seg rundt prone speed i BF2, men det enkleste og beste er å hoppe over proners å skyte de i ryggen. Det var alltid like gøy public også, men på noen servere med nazi admins uten skill og forståelse så blei man lett banna for å hoppe over teite prone folk som ikke har peiling, men det er jo bare 14 åringer med litt for mye internett power som har slike regler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Ja, men utav tastaturet... E-penis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 E-penis Haha, wut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=e-penis Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Man behøver ikke stor e-penis når man har stor penis irl, trolol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Kromskallen trenger tydeligvis 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Man behøver ikke stor e-penis når man har stor penis irl, trolol. Lol. Kromskallen trenger tydeligvis Dafuq? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg syns ikke ett mekanisk til 1000 lappen er dyrt, det vare mye mye dyrere før så hva dere syter om ser jeg ikke helt. Nå veit ikke jeg noe om coolermaster produkter, men gjenstår jo å se på kvaliteten og coolermaster er vel generelt ensbetydig med billig produkter, utseende tiltaler ikke meg personlig heller. Men ikke spør meg hvorfor de er billige, jeg lukter skrantende kvalitet, men trenger jo ikke være det heller. Men dette blir jo litt som å kjøpe dyr dominator ram når det bare er waste, men likevel så gjør folk det, eller masse andre ting som koster mer enn det smaker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 94,- kr for DOOM 3 BFG Edition, shait. Bestilles øyeblikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Bestiller nå, brusj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Da har jeg fått meg en ny mobil. Er det noen som kan anbefale noen apps til iPhone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Bestilt :3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg syns ikke ett mekanisk til 1000 lappen er dyrt, det vare mye mye dyrere før så hva dere syter om ser jeg ikke helt. Nå veit ikke jeg noe om coolermaster produkter, men gjenstår jo å se på kvaliteten og coolermaster er vel generelt ensbetydig med billig produkter, utseende tiltaler ikke meg personlig heller. Men ikke spør meg hvorfor de er billige, jeg lukter skrantende kvalitet, men trenger jo ikke være det heller. Men dette blir jo litt som å kjøpe dyr dominator ram når det bare er waste, men likevel så gjør folk det, eller masse andre ting som koster mer enn det smaker. Mitt tastatur har funket flott så langt, men jeg har ikke hatt det lenge. Så det gjenstår å se hvor lenge det holder Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Ja, jeg veit ikke hvor holdbart det, gjenstår jo bare å se, men slik er det jo med alt. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Da har jeg fått meg en ny mobil. Er det noen som kan anbefale noen apps til iPhone? YouTube, Netflix, Battlelog, Steam, Machinima… Speedtest er også kjekt å ha Noen oversettelses apper er også nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå