Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Razer er kjent for elendig kvalitet på tastaturene sine, det er værtfall noe jeg har hørt fra de fleste.

Mitt BlackWidow Ultimate 2012 edition føles da solid... ingen problemer med det.. samme med de andre Razer produktene mine..

Megalodon headset

Imperator 2012 mus

og Lycosa Mirror tastatur.. Lycosa'en hadde noen små problemer med touchpanelet før, men nå fungerer det som det skal :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Og det tastaturet er ikke overpriset?? :huh:

 

Ikke for hva man får ut av det. ;)

 

 

CM storm quickfire pro etellerannet <3

 

Yeah, sure. Har ikke prøvd det så kan ikke dømme.

Lenke til kommentar

Ikke for hva man får ut av det. ;)

 

Meh, føler egentlig tastaturer rundt 1000 lappen er ganske overpriset, selv om de er supre, både G710+ og Gigabyte Osmium eller hva det heter ;) Eneste jeg kan tenke meg som jeg kunne betalt én høvding for er kanskje Corsair Vengeance K95, ser sykt digg ut! :dribble:

 

Neh, tenkte ikke over det, men det er jo alltid uvanlig med nye tastatur

 

Ja, sant det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Meh, føler egentlig tastaturer rundt 1000 lappen er ganske overpriset, selv om de er supre, både G710+ og Gigabyte Osmium eller hva det heter ;) Eneste jeg kan tenke meg som jeg kunne betalt én høvding for er kanskje Corsair Vengeance K95, ser sykt digg ut! :dribble:

 

Jaja, føler jeg fikk mye bang for da bucks. Bytter det ikke ut før det er slitt ut. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tastatur til en tusenlapp ville ikke jeg kalt bang for the buck når man får mange gode rundt 5-600 kroner

 

Nemmen, så fint for deg da. Greit om du ikke synes tastatur til 1000.- kr er bang for da bucks men det synes akkurat ang. dette jeg har. Et deilig og behagelig tastatur som har gjort gamingen enda bedre.

 

 

Ville ikke kalt mekanisk til 1000 lappen for dyrt sånn egentlig.

1000kr for mekanisk, da er man rimelig bortskjemt eller heldig, var mye dyrere før.

Alle veit at meknisk koster og da er man villig til å gi litt for det også.

 

1000 lappen var definitivt verdt det i mitt tilfelle. Kan ikke si at jeg finner det noe særlig dyrt heller men men. Jeg er værtfall ekstremt fornøyd med hva jeg fikk i utbytte av den 1000 lappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...