sj3f Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Det er jeg enig i. Gigabyte Aivia Osmium sier jeg bare Og det tastaturet er ikke overpriset?? Endret 1. mars 2013 av sj3f Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Det er jeg enig i. Gigabyte Aivia Osmium sier jeg bare CM storm quickfire pro etellerannet <3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 CM storm quickfire pro etellerannet <3 CM storm quickfire pro frister det mere nå Kabom + Solid konstruksjon + Gode mekaniske taster + Kompakt + Justerbar og kraftig bakbelysning - Litt knotete tastaturlayout - Ingen håndleddsstøtte Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Baklyset dekker bare litt under halve tastaturet. Det liker ikke jeg så godt, men det duger Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg er nå glad for at jeg kjøpte meg ett skikkelig telt når jeg først investert i ett . Om 2 uker bærer det til fjells for å få litt nye opplevelser . Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Baklyset dekker bare litt under halve tastaturet. Det liker ikke jeg så godt, men det duger 600.kr er ikke så verst pris på det da, eller hva sier du om prisen da for Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 brukte nesten 500kr på ting til telt her . Har personlig brukt mer penger på friluftsutstyr enn datautstyr siste månedene egentlig Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 600.kr er ikke så verst pris på det da, eller hva sier du om prisen da for Jeg syns det er forbanna bra tastatur for den prisen. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Razer er kjent for elendig kvalitet på tastaturene sine, det er værtfall noe jeg har hørt fra de fleste. Mitt BlackWidow Ultimate 2012 edition føles da solid... ingen problemer med det.. samme med de andre Razer produktene mine.. Megalodon headset Imperator 2012 mus og Lycosa Mirror tastatur.. Lycosa'en hadde noen små problemer med touchpanelet før, men nå fungerer det som det skal Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) @Kabom Er det ikke litt uvant i begynnelsen med et så kompakt tastatur? Endret 1. mars 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Og det tastaturet er ikke overpriset?? Ikke for hva man får ut av det. CM storm quickfire pro etellerannet <3 Yeah, sure. Har ikke prøvd det så kan ikke dømme. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 @Kabom Er det ikke litt uvant i begynnelsen med et så kompakt tastatur? Neh, tenkte ikke over det, men det er jo alltid uvanlig med nye tastatur Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Ikke for hva man får ut av det. Meh, føler egentlig tastaturer rundt 1000 lappen er ganske overpriset, selv om de er supre, både G710+ og Gigabyte Osmium eller hva det heter Eneste jeg kan tenke meg som jeg kunne betalt én høvding for er kanskje Corsair Vengeance K95, ser sykt digg ut! Neh, tenkte ikke over det, men det er jo alltid uvanlig med nye tastatur Ja, sant det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Meh, føler egentlig tastaturer rundt 1000 lappen er ganske overpriset, selv om de er supre, både G710+ og Gigabyte Osmium eller hva det heter Eneste jeg kan tenke meg som jeg kunne betalt én høvding for er kanskje Corsair Vengeance K95, ser sykt digg ut! Jaja, føler jeg fikk mye bang for da bucks. Bytter det ikke ut før det er slitt ut. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Tastatur til en tusenlapp ville ikke jeg kalt bang for the buck når man får mange gode rundt 5-600 kroner 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Ville ikke kalt mekanisk til 1000 lappen for dyrt sånn egentlig. 1000kr for mekanisk, da er man rimelig bortskjemt eller heldig, var mye dyrere før. Alle veit at meknisk koster og da er man villig til å gi litt for det også. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Mitt var ca 600. Så vidt jeg husker er det helt mekanisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Tastatur til en tusenlapp ville ikke jeg kalt bang for the buck når man får mange gode rundt 5-600 kroner Nemmen, så fint for deg da. Greit om du ikke synes tastatur til 1000.- kr er bang for da bucks men det synes akkurat ang. dette jeg har. Et deilig og behagelig tastatur som har gjort gamingen enda bedre. Ville ikke kalt mekanisk til 1000 lappen for dyrt sånn egentlig. 1000kr for mekanisk, da er man rimelig bortskjemt eller heldig, var mye dyrere før. Alle veit at meknisk koster og da er man villig til å gi litt for det også. 1000 lappen var definitivt verdt det i mitt tilfelle. Kan ikke si at jeg finner det noe særlig dyrt heller men men. Jeg er værtfall ekstremt fornøyd med hva jeg fikk i utbytte av den 1000 lappen. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Fi5KuS Ahh, husker fiskus ja, var morsomme tider det å se han gå i prone å spraye vilt, haha. Ikke verst det, å være så uhm, mindre god at du får en egen tittel og havner i urban dictionary. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Årrhh, fikk virkelig lyst på DOOM 3 til PS3... Endret 1. mars 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå