Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Kanskje, men det er noe som har skjedd nå nylig. Tester jeg hastigheten er det fortsatt den gamle dritfarten jeg alltid har hatt :p men selv om den er treig har det fungert tidligere. Men…så for en stund siden så jeg at foten på bordet mitt sto på ledningen (kobber) og klemte den flat, kan det ha noe med dette å gjøre, mon tro? :hm:

Det burde ikke ha noe å si med mindre kobberet har blitt klemt igjennom isoleringa og "havnet i kontakt"

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig det med blodverdier og hele "bråket" rundt det. Kan jo risikere å bli tatt for "bloddoping" selv sia jeg har naturlig høye blodverdier på rundt 17 :p ...

 

Hehe, naturlig bloddopet med andre ord :p Mener å ha hørt at det kan være farlig eller gjelder det bare "unaturlig" bloddoping?

Hørte på radio'n om en utøver som hadde 16 eller noe og folk fikk sjokk fordi det var så høyt…

 

Morn :)

 

Er'ke morgen nå da, forsovet deg litt? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, naturlig bloddopet med andre ord :p Mener å ha hørt at det kan være farlig eller gjelder det bare "unaturlig" bloddoping?

Hørte på radio'n om en utøver som hadde 16 eller noe og folk fikk sjokk fordi det var så høyt…

 

 

 

Er'ke morgen nå da, forsovet deg litt? :p

Jeg vet det da, :) jeg tenke og skrive på tull... good morgen men skrev i stedet morn, ikke forsovet meg nixs bare hl2 på steam Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Hehe, naturlig bloddopet med andre ord :p Mener å ha hørt at det kan være farlig eller gjelder det bare "unaturlig" bloddoping?

Hørte på radio'n om en utøver som hadde 16 eller noe og folk fikk sjokk fordi det var så høyt…

 

Ja, kan vel si jeg er naturlig bloddopa. Tror det ligger i familien og er ingen sykdommer i familien heller.

Tror sist jeg sjekka meg hadde jeg noe over 17 da jeg ga blod sist... Så litt uvanlig, men for meg ikke noe problem. Restituerer meg fort og takler uansett hardtrening på en god måte :). Ser ingen problemer med det i allefall

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Morn :)

 

Sein morgen det da? :p

 

 

Good natt, Anne-Kat. Hærland er en herlig dame :)

 

Ikke min type, men okei. :)

 

Da var det tid for sengen, god natt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...