Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nice.. vi kan ta det i neste uke. Reiser til London i morgen, og blir borte en uke :p.. Skal begynne å bli mer aktiv her i tråden fremover. Har vært litt mye å gjøre :p

Du får ha en fin tur! :)

Jeg har det også

Flere jo bedre! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Du får ha en fin tur! :)

Takk for det. Høres bra ut om vi får flere med oss. Vi kan jo eventuelt bruke Skype eller Mumble eller noe sånt, men vi kan diskutere det en annen dag? :) Dere kan jo selvfølgelig sette opp et opplegg, så kan jo jeg bare slenge meg med når jeg kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Har store problemer med Steam, blir logget ut hele tiden mens jeg spiller f.eks Black Ops 2. Blir disconnecta fra lobby, rett før spillet starter og blir av og til disconnecta mitt i matchen... får alltid connection interupted og spillet lagger noe jævlig...

Any ideas??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det noen som har problemer med å spille Max Payne 3? Jeg får ikke logget inn på "The Social club", da jeg får erroren "Profile already linked to a different Steam User"...

Har Googlet rundt, men finner ingen løsning, og også skrevet til Rockstar support uten å ha fått svar ennå..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skriver det her jeg, hva betyr hvem er han ((“No society can survive without social justice, equality, tolerance, and brotherhood.”

- Abdul Ali Mazari

Hvem Abdul Ali Mazari er? Du har sikkert aldri hørt om han, men han var en Afghansk Aktivist som ville forene hele Afghanistan, og ved det skape et fredelig samfunn. Men han ble skutt og drept i 1994. Han er et stort forbilde for meg, da han tilhørte min fars stamme, og derfor står det stor respekt fra meg til han, da han prøvde å løse en del konflikter med pashtunerne, som alltid har undertrykket Hazarafolket.

Fant det i dag jeg også, kan ikke brukes til noe enda.

Var noen som sa de hadde klart å drite.. Men vet ikke om det stemmer.. XD

Epic!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Ustabil internett?

Kanskje, men det er noe som har skjedd nå nylig. Tester jeg hastigheten er det fortsatt den gamle dritfarten jeg alltid har hatt :p men selv om den er treig har det fungert tidligere. Men…så for en stund siden så jeg at foten på bordet mitt sto på ledningen (kobber) og klemte den flat, kan det ha noe med dette å gjøre, mon tro? :hm:

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kanskje, men det er noe som har skjedd nå nylig. Tester jeg hastigheten er det fortsatt den gamle dritfarten jeg alltid har hatt :p men selv om den er treig har det fungert tidligere. Men…så for en stund siden så jeg at foten på bordet mitt sto på ledningen (kobber) og klemte den flat, kan det ha noe med dette å gjøre, mon tro? :hm:

Kan godt være, da er jo selve kabelen ødelagt.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...