Kiriev Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Nice.. vi kan ta det i neste uke. Reiser til London i morgen, og blir borte en uke .. Skal begynne å bli mer aktiv her i tråden fremover. Har vært litt mye å gjøre Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg har det også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Nice.. vi kan ta det i neste uke. Reiser til London i morgen, og blir borte en uke .. Skal begynne å bli mer aktiv her i tråden fremover. Har vært litt mye å gjøre Du får ha en fin tur! Jeg har det også Flere jo bedre! Endret 26. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Du får ha en fin tur! Takk for det. Høres bra ut om vi får flere med oss. Vi kan jo eventuelt bruke Skype eller Mumble eller noe sånt, men vi kan diskutere det en annen dag? Dere kan jo selvfølgelig sette opp et opplegg, så kan jo jeg bare slenge meg med når jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Besøk, hilse på kamerater og venninner. Er fra Bergen. Og feire 21 årsdagen til en barndommenskamerat! God tur Halloen folkens Noen her som spiller BC2 lengre, eller har dere alle gått over til BF3? Jeg har bare BF3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=9uZZBAvN8Hk Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Har store problemer med Steam, blir logget ut hele tiden mens jeg spiller f.eks Black Ops 2. Blir disconnecta fra lobby, rett før spillet starter og blir av og til disconnecta mitt i matchen... får alltid connection interupted og spillet lagger noe jævlig... Any ideas?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) .. Endret 26. februar 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 20:10 hva faen skal jeg skrive om da, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Tror jeg snart stikker å legger meg. Først blir det å recorde 2-3 videoer til AC3 Walkthroughen min. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Har store problemer med Steam, blir logget ut hele tiden mens jeg spiller f.eks Black Ops 2. Blir disconnecta fra lobby, rett før spillet starter og blir av og til disconnecta mitt i matchen... får alltid connection interupted og spillet lagger noe jævlig... Any ideas?? Ustabil internett? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 http://www.youtube.c...h?v=9uZZBAvN8Hk Skriver det her jeg, hva betyr hvem er han ((“No society can survive without social justice, equality, tolerance, and brotherhood.”- Abdul Ali Mazari Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Tror jeg snart stikker å legger meg. Først blir det å recorde 2-3 videoer til AC3 Walkthroughen min. Tar det i morgen... God natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Er det noen som har problemer med å spille Max Payne 3? Jeg får ikke logget inn på "The Social club", da jeg får erroren "Profile already linked to a different Steam User"... Har Googlet rundt, men finner ingen løsning, og også skrevet til Rockstar support uten å ha fått svar ennå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 http://www.youtube.c...h?v=9uZZBAvN8Hk Fant det i dag jeg også, kan ikke brukes til noe enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Skriver det her jeg, hva betyr hvem er han ((“No society can survive without social justice, equality, tolerance, and brotherhood.” - Abdul Ali Mazari Hvem Abdul Ali Mazari er? Du har sikkert aldri hørt om han, men han var en Afghansk Aktivist som ville forene hele Afghanistan, og ved det skape et fredelig samfunn. Men han ble skutt og drept i 1994. Han er et stort forbilde for meg, da han tilhørte min fars stamme, og derfor står det stor respekt fra meg til han, da han prøvde å løse en del konflikter med pashtunerne, som alltid har undertrykket Hazarafolket. Fant det i dag jeg også, kan ikke brukes til noe enda. Var noen som sa de hadde klart å drite.. Men vet ikke om det stemmer.. XD Epic! Endret 26. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Ustabil internett? Kanskje, men det er noe som har skjedd nå nylig. Tester jeg hastigheten er det fortsatt den gamle dritfarten jeg alltid har hatt men selv om den er treig har det fungert tidligere. Men…så for en stund siden så jeg at foten på bordet mitt sto på ledningen (kobber) og klemte den flat, kan det ha noe med dette å gjøre, mon tro? Endret 26. februar 2013 av sj3f Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Hva er det med nintendo da, har de blitt som m$ penge gale da. Holder det ikke med en wii da wii mini, wii er gammel som wiiU har kommet da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Kanskje, men det er noe som har skjedd nå nylig. Tester jeg hastigheten er det fortsatt den gamle dritfarten jeg alltid har hatt men selv om den er treig har det fungert tidligere. Men…så for en stund siden så jeg at foten på bordet mitt sto på ledningen (kobber) og klemte den flat, kan det ha noe med dette å gjøre, mon tro? Kan godt være, da er jo selve kabelen ødelagt.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Alle selskaper er jo penge gale idag, er jo derfor ting bare er middelmådige idag, penger er alt de tenker på og da går det nedover med alt annet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå