idontknow984 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Var hos optikern i dag, da blir det briller på meg, det blir i hvert fall jævlig uvant. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Brillenerd! Brillenerd! BRILLENERD! Neida, må du bruke briller hele tida eller er det bare når du trenger? Jeg hadde ikke klart det, men det blir vel på en måte samme konsept som headset? At man blir vant til det etter en liten tid? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Var hos optikern i dag, da blir det briller på meg, det blir i hvert fall jævlig uvant. Lese briller eller er du nærsynt eller langsynt, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Brillenerd! Brillenerd! BRILLENERD! Neida, må du bruke briller hele tida eller er det bare når du trenger? Jeg hadde ikke klart det, men det blir vel på en måte samme konsept som headset? At man blir vant til det etter en liten tid? Brilleslange kalles det her da men... Var hos optikern i dag, da blir det briller på meg, det blir i hvert fall jævlig uvant. Du vender deg til det skal du se. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Brillenerd! Brillenerd! BRILLENERD! Neida, må du bruke briller hele tida eller er det bare når du trenger? Jeg hadde ikke klart det, men det blir vel på en måte samme konsept som headset? At man blir vant til det etter en liten tid? Fy ikke mobbe da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Var hos optikern i dag, da blir det briller på meg, det blir i hvert fall jævlig uvant. Hehe, du blir vandt til det veldig kjapt, og for meg har det faktisk vært en bedre opplevelse å ha briller enn å ikke ha det. Nå skal jeg snart gå over til linser da mine briller ikke funker på synet mitt, men det er ingen ulemper med briller! Brillenerd! Brillenerd! BRILLENERD! Hehe, morsomt det, det er viktig ja å bruke briller når det er nødvendig. Endret 25. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Fy ikke mobbe da Var jo bare tull Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Var jo bare tull Den er grei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Er det ikke slikt at man kan få laserbehandling også? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hehe, du blir vandt til det veldig kjapt, og for meg har det faktisk vært en bedre opplevelse å ha briller enn å ikke ha det. Nå skal jeg snart gå over til linser da mine briller ikke funker på synet mitt, men det er ingen ulemper med briller! Hehe, morsomt det, det er viktig ja å bruke briller når det er nødvendig. Ja, det er viktig å bruke briller/linser sånn at man ser, men det jeg skreiv var bare tull Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Var hos optikern i dag, da blir det briller på meg, det blir i hvert fall jævlig uvant. Endelig er du kvalifisert til å kalle deg selv nerd! 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Er det ikke slikt at man kan få laserbehandling også? Laserbehandling koster utrolig mye! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ja, det er viktig å bruke briller/linser sånn at man ser, men det jeg skreiv var bare tull Selvfølgelig, det vet jeg jo, du er ikke akkurat en liten tulling heller da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Pelle Parafins Bøljeband dere har ikke sett de no ca 25.år siden da det gikk tv nrk 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jo, har faktisk sett de i mine "yngre dager"! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Er det ikke slikt at man kan få laserbehandling også? For å få råd til noe slikt må du jo først gi en arm og ett bein, så hvor fordel aktig det er kan jo diskuteres. Men det funker jo sikkert knall når de først gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) For å få råd til noe slikt må du jo først gi en arm og ett bein, så hvor fordel aktig det er kan jo diskuteres. Men det funker jo sikkert knall når de først gjør det. Det er mulig å få det dekket gjennom helsesystemet, du må bare ha en reel grunn til det. Tenker selv på å snakke med øyenlegen om akkurat det da jeg er skeptisk til linser, og da er det faktisk bedre for meg å fjerne den dårlige linsen jeg har på øyet, og få en ny en. Edit: Det jeg skrev der var faktisk veldig feil, laser operasjon fikser på selve pupillen tror jeg, ikke på linsen. Endret 25. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Pelle Parafins Bøljeband dere har ikke sett de no ca 25.år siden da det gikk tv nrk 1 Barndomsminnene strømmer inn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jo, har faktisk sett de i mine "yngre dager"! Gammel er du da, og gikk det på halv 6 eller halv 8 eller halv 7 eller halv9 det programmet da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Endelig er Borgen sesong 3 her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå