Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... indrefilet av storfe er også meget godt.

Indrefilet av svin er ikke verst det heller og gjør man ting riktig blir det skikkelig smakfullt. Du er jo den store Tika mannen her så skal du ha noe i det hele tatt er vel Tika :D

Kjøtt fra storfe er best uansett. :)

Hehe..ja, har sansen for Tikka ja, men da går det i kyllingfiléter som jeg skjærer opp.

Lenke til kommentar

ja... sier ikke nei takk til en god og blodig biff her. Helst da en som er mørnet skikkelig og ikke ihjelstekt. Har ikke hatt det på en stund, men må vel skaffe meg en biff en dag :). Blir taco med kylling her i dag. Har nok av kylling i fryseren og gidder ikke å kjøpe mere kjøtt enn det jeg allerede har.

Må vel i løpet av en halvtimes tid hive meg i bilen å kjøre til Finnmarka

Lenke til kommentar

Jeg takler ikke biffer som er stekt gråe ;). En biff skal være mør, blodig og smelte på tunga. Det er digg ;).

Men er jo noen som absolutt skal steke "ihjel" en god biff også

Det er akkurat det jeg sier. Jeg heller liker ikke ihjelstekte og gråe biffer. Det er der det med "den gode kokken" kommer inn. Ikke mange klarer å lage en biff saftig og mør, men likevel gjennomstekt. Men det finnes noen, og de benytter jeg meg av. ;) Jeg skjønner at ikke du eller noen du kjenner klarer det, sånn som du beskriver en gjennomstekt biff. Men jeg kjenner noen som klarer det. Og den biffen er himmelsk.

Jeg liker ikke å sitte å spise middag samtidig som jeg tørker blod som renner utav kjeften...hehe.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nå har maskinen stått på i noen timer. Og den funker som den skal. Så der, forbanna usb nettverk kortet, skal kastes.

Huff, hater slikt. Kjører bare ledning for å få høyest mulig up/down og best ping.

Lenke til kommentar

Nå har maskinen stått på i noen timer. Og den funker som den skal. Så der, forbanna usb nettverk kortet, skal kastes.

Huff, hater slikt. Kjører bare ledning for å få høyest mulig up/down og best ping.

Ja jeg også, men, har ikke lang nok kabel.
Lenke til kommentar

Jeg har hatt 2 PCI-nettverkskort.

Jeg hadde problemer med begge to.. var vel et fra D-Link og et fra Linksys om jeg ikke tar helt feil. Problemet var at PCen ikke oppdaget kortene etter jeg hadde formatert eller lignende.

Kjøpte en sånn USB-dongle fra Jensen Scandinavia, som står i en liten "greie" på skrivebordet. Har fungert knall hele tiden, uten ett eneste problem. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...