Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

RS er blitt helt sykt forandret.

Fra bra til drittstygt.

Hvordan er det nå da? Jeg husker at forrige gang jeg spilte så var det kommet inn et nytt combat system, og det gadd jeg selvfølgelig ikke å prøve ut, så jeg sa farvel til RS.

Edit: ENDELIG har valve tatt opp fingeren og fikset serverbrowseren til CS 1.6! Ble bare redirectet til falske servere før.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Da var første økt over, men fy faen smerter i stortåa etter på da. :)

Var da et merkelig sted å ha vondt etter første trening, hehe. Om du trener tungt er det nok greit å ta det litt roligere i starten, kanskje holde deg til 3 dager i uka (1 hviledag mellom hver trening) de første ukene. :) Du kjenner nok på kroppen i morgen at du har trent!

Lenke til kommentar

Var da et merkelig sted å ha vondt etter første trening, hehe. Om du trener tungt er det nok greit å ta det litt roligere i starten, kanskje holde deg til 3 dager i uka (1 hviledag mellom hver trening) de første ukene. :) Du kjenner nok på kroppen i morgen at du har trent!

Jeg ble øm toa i går da jeg la meg, nei skal ned i morgen oxo og jeg sykklet i 20 min å 40min på tre møle Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Jeg ble øm toa i går da jeg la meg, nei skal ned i morgen oxo og jeg sykklet i 20 min 40min på tre møle

Aha, skjønner, da burde det ikke være noe problem. Om det er vektnedgang (redusert fettprosent) du er ute etter burde du også få litt generell styrketrening i programmet ditt i tillegg til cardio.

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er om de skal beholde 2007 versjonen av RS tror jeg

Lol, du må være member bare for å stemme på den poolen, helt idiotisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...