Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Det blir den hos meg også, men sånn når TMU byttet avatar kom ikke den opp med å bare trykke F5 hos meg ihvertfall.

Hmm, han hadde samme avatar når jeg gikk her med min PC også trykket jeg bare F5 og da bytta avataren hans, veit da faen jeg, mer tungvindt med ctrl+F5 uansett, så tenker jeg fortsetter med bare den, trykker man F6 forresten så markeres jo adresse linja, for de som lurte på det, rimelig kjekt.

Hvis dere laster ned den Hurtigruta, minutt for minutt, så er den på sånn 650GB eller noe.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen forslag til gode coop spill? Begynt å bli litt lei Borderlands 2 nå..

DayZ som du spiller, bare få deg en mic, så kan du spille med meg, Marius og noen andre folk! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hmm, har ikke helt teken på DayZ, dør før jeg klarer å få tak i et våpen engang. :p

Det er fordi du fremdeles er en NOOB. Jeg suger selv og, men har blitt bedre med tiden! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er du forelsket i AC3 :love:

Nei, jeg bare digger det.

Hmm, har ikke helt teken på DayZ, dør før jeg klarer å få tak i et våpen engang. :p

Har ikke fått til DayZ, dunno how it works.

Lenke til kommentar

Da er vi to like der, kan jeg tenke meg. Exe husker da jeg spillet online i halo2 på 360, så fort jeg kom inn spillet bang jeg ble drept av en eller annen som hadde det moro med sånne som meg :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...