Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var skolen over for idag :)

Kan ikke helt se at noen som er over 18 år og som har fulgt med på hva som har skjedd kan søke på den "stillingen". Er jo helt utrolig hvis noen virkelig vil jobbe med den redaksjonen etter alt som har kommet frem.

Og er det noen som gidder å bare moderene de kjedelige artiklene der, og samtidig ikke ha egne meninger? Alle har jo egne meninger. Det ser man tydelig i nyhetssakene på ITavisen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den dagen ITavisen stengte forumet:

Vi trenger ikke hjelp fra noen. Vi skal moderere alt sammen selv, ene og alene. Vi syns forresten moderatorene våre har gjort en elendig jobb, og det er deres skyld at forumet legges ned.

I dag:

Vi innser at modereringen på ITavisen er en heftig jobb. Vi trenger hjelp.. vær så snill!

:hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan garantere deg at det er mange som kommer til å søke.

Hvor smarte disse individene er er jo en annen sak..

Jaja, er helt klart mange som søker. Men får se hvor lenge det varer. Tror nok veldig mange av de som vil være mods der er under 18 år.

Hvorfor gidder dere å bruke så mye energi på en side dere ikke liker?

Hadde det ikke bare vært bedre å ignorert siden helt, og fortsatt med livet sitt?

For min del så bruker jeg vel veldig lite energi på det. Men må vel si at måten vi ble behandlet på førte til at jeg ikke helt får det ut av hodet mitt. Det er ikke sånn man skal bli behandlet av noen som sitter i en ledelse. Både vi brukere og spesielt moderatorene har blitt behandlet ekstremt dårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det skal jeg være enig i :) Jeg har bare kommentere i en tråd, og det var den tråden der de faktisk svarte på noe. Fikk en del "svar" der, men ga meg vel egentlig bare et dårlige inntrykk av hvordan de oppførte seg i den situasjonen her.

Men jeg gidder ikke lese saker eller kommentere i dem. Det gidder jeg ikke bruke tid på.

Endret av PolarBearKBG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...