Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Konsoll grafikken bør begynne å skjerpe seg snart og den er vel kansje på vei til å gjøre det nå, det gjør det ikke mer attraktivt å spille på konsoll for min del, men kansje man få litt mindre elendige konsoll porter og bedre optimaliserte løsninger.

PS4 skulle vel ha 8GB ram, en x86 CPU og ett "veldig bra skjermkort", har ikke lest noe om selve skjermkortet, enda, men får håpe det blir bedre enn ett eller anna som var på topp i 2002.

Ja, for all del - det er jo Playstation-konsollene som har dårligst bildekvalitet av alle konsollene der ute, så de bør absolutt skjerpe seg.... :roll:

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Konsoll grafikken bør begynne å skjerpe seg snart og den er vel kansje på vei til å gjøre det nå, det gjør det ikke mer attraktivt å spille på konsoll for min del, men kansje man få litt mindre elendige konsoll porter og bedre optimaliserte løsninger.

PS4 skulle vel ha 8GB ram, en x86 CPU og ett "veldig bra skjermkort", har ikke lest noe om selve skjermkortet, enda, men får håpe det blir bedre enn ett eller anna som var på topp i 2002.

Tror faktisk PS4 blir akkurat det: en konsoll som er mere på nivå med PCen, slik at det ikke blir så mange elendige porter her og der.

Lenke til kommentar

Ja, for all del - det er jo Playstation-konsollene som har dårligst bildekvalitet av alle konsollene der ute, så de bør absolutt skjerpe seg.... :roll:

Når sa jeg det?

Jeg har lest teksten om og om igjen, men jeg har ikke nevnt ett ord om hvem som er best eller dårligst, eksemplet mitt med 2002 var ett EKSEMPEL.

Hele konsoll bransjen burde ha fått rævva i gir for lenge siden.

Tror faktisk PS4 blir akkurat det: en konsoll som er mere på nivå med PCen, slik at det ikke blir så mange elendige porter her og der.

Joda, men det gjenstår jo å se, men igjen, man ser jo f.eks hvor bra ett gtx titan yter, så PC industrien er fortsatt nokså langt foran, med mindre PS/Xbox konsollene får noe ala titan eller en av dagens kort som er i salg, 7970, gtx 670 etcetc.

Lenke til kommentar

Når sa jeg det?

Jeg har lest teksten om og om igjen, men jeg har ikke nevnt ett ord om hvem som er best eller dårligst, eksemplet mitt med 2002 var ett EKSEMPEL.

Hele konsoll bransjen burde ha fått rævva i gir for lenge siden.

Du sier at grafikken til PS3 gammel og dårlig. HVORDAN kan du si noe slikt når PS3 i dag har beste grafikken blant konsollene?

Jeg synes du heller skal slenge den kommentaren når det nærmer seg XBOX-lansering og droppe slikt tullprat som "PS4 skulle vel ha 8GB ram, en x86 CPU og ett "veldig bra skjermkort", har ikke lest noe om selve skjermkortet, enda, men får håpe det blir bedre enn ett eller anna som var på topp i 2002."

Lenke til kommentar

Du sier at grafikken til PS3 gammel og dårlig. HVORDAN kan du si noe slikt når PS3 i dag har beste grafikken blant konsollene?

Jeg synes du heller skal slenge den kommentaren når det nærmer seg XBOX-lansering og droppe slikt tullprat som "PS4 skulle vel ha 8GB ram, en x86 CPU og ett "veldig bra skjermkort", har ikke lest noe om selve skjermkortet, enda, men får håpe det blir bedre enn ett eller anna som var på topp i 2002."

Han har jo ikke sagt noe om hvem som er best. Konsollene har i dag dårlig grafikk, noe som ikke overrasker meg ettersom de er 6-7 år gamle.. Problemet med konsoller er jo at uansett hvor fantastisk grafikken er når de kommer ut, skal de ha lang levetid og kan ikke være på topp etter så mange år.. En konsoll er også betydelig billigere enn en PC, så skjønner ikke hvordan det kan forventes noe sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God kveld, noen som vil kjøpe et maximus v extreme for 2k? :p

Ikke lov til å drive med salg her på forumet, bare så du er klar over det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...