Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke du som skulle miste et par kilo?

Lami se datoen da det bilde be tatt, see (2012-12-19 ) venstre år dato måndet klokke til høyre(16.12.03) det er 5 dager før julaften bilde ble tatt da. For jeg drikker ca 90% vann nesten 5 liter per dag da i går hvis ikke husker fell drakk mellom 3 til 4 halv liter vann men oxo cola da om jeg skal skal slanke meg yes

skal ta bilde av en fotball trøye som er ekstrem vanskelig nesten umulig få tak i da for det hjemme trøya til fcb det er en av grunne jeg skal få vekk I AM

Fats Domino

barcelona football club.bmp

2013-02-16 23.14.56 fcb.bmp

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Gleder meg som bare det til sommern jeg... Tror jeg ska blodtrimme mopeden dagen før jeg blir 18 og råkjøre litt her og der. Bare hvis det ikke har noen påvirkninger på billappen hvis jeg blir tatt

Ikke råkjøre før du tar billappen for hvis politie står der og du blir tatt da begynner moroa for deg der, du kan jo blodtrimme mopeden og da kan du få mere penger men ikke sikkert da du får det?? :green: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg får så mye mer for mopeden hvis den er blodtrimma :p Men jeg tror faren min vil jeg skal beholde den til en eller annen gang jeg får meg unge som skal ut å putre rundt i 45km/t

Også tror jeg at jeg må ut med ca 2 tusen før jeg får den opp i 120 :p

Jeg har en 47sylinder liggende, men jeg må kjøpe nye dyser, ny forgasser og en ny reed ventil :p

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg får så mye mer for mopeden hvis den er blodtrimma :p Men jeg tror faren min vil jeg skal beholde den til en eller annen gang jeg får meg unge som skal ut å putre rundt i 45km/t

Også tror jeg at jeg må ut med ca 2 tusen før jeg får den opp i 120 :p

Jeg har en 47sylinder liggende, men jeg må kjøpe nye dyser, ny forgasser og en ny reed ventil :p

Husk det her da, så du ikke like mange unger som de her da. 20 STK :tease: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...