Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ja :D tvilar på at det er mange som er over 18 som ynskjer å vera moderator hjå dei... eg veit ikkje heilt om det vile hjulpe meg i jobbsøk heller, ved å ha eit rekommandert brev frå itavisen med meg :p

Kan trygt sei at eg ikkje ynskjer å bli moderator hjå itavisen... spessielt etter eg ser korleis dei behandlar dykk som var moderatorar... :nei2:

Det var nok ikkje ei lett arbeidsoppgåve...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fanken da. Usb trådløse nettverk kortet, gjør at maskinen krasjer. Må dra ut kortet, og så restarte maskinen, og det er jobb,for å få alt opp og gå etter på.

Må lkøpe lang nettverks kabel på onsdag.

Jeg løste mine nettverksproblemer med å anskaffe en nettverksbro av typen DAP-1522. Meget praktiskt og gjør at jeg får trådløst nett på enheter som ikke har kort :). Rettere sagt... enhetene kobler til boksen og det er boksen som gjør resten.

Lenke til kommentar
beste hadde vært vis ingen søkte ;)
Det hadde jo vært genialt om ingen søkte. :D

Eller som MTK sier....mange sender bare bullshit.

Gamerdude (Pargadox) kommer nok til å søke. Han har alltid ville bli moderator. :p Men da må han holde helt kjeft. Mods får jo ikke si noen ting.

Lykke til, sier jeg. Å være mod hos ITavisen er ikke noe jeg misunner ham, etter å ha vært det selv.

Det dummeste Tore skreiv var dette:

"Gjør du en god jobb, kan du regne med å få skriftlig dokumentasjon på dette av oss."

Hvem i svarte vil ha dette på CV'en at de har jobbet for en fjortis-nettblekke full av troll og andre unevnelige ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Lite gøy å glemme passordet til team viewer klienten på beistet hjemme når man vil koble seg til for å starte nedlasningen av BF3: AK....

også klarer man å finne ut av det sånn akkurat når man har klaget om det her. Typisk!

Endret av Sharain
Lenke til kommentar
beste hadde vært vis ingen søkte ;)
Det hadde jo vært genialt om ingen søkte. :D

Eller som MTK sier....mange sender bare bullshit.

Gamerdude (Pargadox) kommer nok til å søke. Han har alltid ville bli moderator. :p Men da må han holde helt kjeft. Mods får jo ikke si noen ting.

Lykke til, sier jeg. Å være mod hos ITavisen er ikke noe jeg misunner ham, etter å ha vært det selv.

Det dummeste Tore skreiv var dette:

"Gjør du en god jobb, kan du regne med å få skriftlig dokumentasjon på dette av oss."

Hvem i svarte vil ha dette på CV'en at de har jobbet for en fjortis-nettblekke full av troll og andre unevnelige ting.

Hahahha.. Tror ikke det er mange som kommer til å søke. Man måtte jo i tillegg bo i nærheten av Oslo. Tror ikke det er mange over 18 år som orker å bruke store deler av dagene sine på å fjerne troll og slikt.

Håper redaksjonen blir nødt til å fikse modereringen selv. Måten de har behandlet oss moderatorer på er rett og slett utrolig dårlig. Og nå skal de plutselig være så snille og greie og stå bak moderatornes avgjøringer hele tiden. Jeg ser det rett og slett ikke..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hahahha.. Tror ikke det er mange som kommer til å søke. Man måtte jo i tillegg bo i nærheten av Oslo. Tror ikke det er mange over 18 år som orker å bruke store deler av dagene sine på å fjerne troll og slikt.

Håper redaksjonen blir nødt til å fikse modereringen selv. Måten de har behandlet oss moderatorer på er rett og slett utrolig dårlig. Og nå skal de plutselig være så snille og greie og stå bak moderatornes avgjøringer hele tiden. Jeg ser det rett og slett ikke..

Tja, du skal aldri si aldri. Når du ser hvor mange troll som klaga, kan du regne med at dem søker. Men modereringa blir jo deretter. :) Og de må bo nær Oslo....hehe...er det for å komme inn på teppet det eller? Eller skal de intervjues før de ansettes uten lønn. DEN tror jeg kan bli vanskelig.

Jg håper også at ingen søker og at Tore og Trond må ta seg av dette selv. Da fikk de se hvordan alt har utviklet seg. Pga hvordan de har behandlet mods, som du sier.

iRTFM eller C64 som mods? Oooh... Jeg spår da at 21.12.12 så er ikke IT-avisen mer. O.o

Hehe..men det kunne vært gøy å se på. :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...