Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Uansett hvordan man vrenger og vrir på det, så er Xbox kontrollen mere ergonomisk for voksne å holde.

Jeg blir hvertfall sliten av PS3 kontrollen over lengre tid. :)

Helt enig med deg der :)

Jammen meg godt med Vanilla Cola. :3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde 16 GB elns var anbefalt til serverbruk.

8GB burde nok holde hvis kompisen min med 4-8GB kjører en 24/7 server på Minecraft.

Jepp, Og må nok teste med så så mange folk om gangen for å se hvor mange jeg kan fylle på en 60/60 linje :p

Endret av Pargadox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

70/70 linje her. :p

Skulle hoste server til jeg fant ut at Canal Digital har stengt alle portene som trengs for å åpne server...

Ringte til dem men kunne ikke hjelpe, lol. Elendig support.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

70/70 linje her. :p

Skulle hoste server til jeg fant ut at Canal Digital har stengt alle portene som trengs for å åpne server...

Ringte til dem men kunne ikke hjelpe, lol. Elendig support.

Garantert brukerfeil.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Haha xD

er det "Internett 120 (60/60 Mbit/s)" du har?

Jeg har aldri klart å lage en normal server, så de som da skal joine må bruke hamachi xD

Hvis du skal få til en skikkelig server så må du åpne porter.

Garantert brukerfeil.

Når man faktisk har ofret tid på å prøve mange metoder, i håp om å få til noe og ikke klarer det, ser jeg ingen grunn til at det skal være min feil. Jeg brukte minst 5 ulike port scannere og nesten alle indikerte at nesten alle portene mine var stengt.

Jeg ringte Canal Digital og den eneste porten dem kunne åpne begynte på 34 elns.

Nå er jeg koblet rett i ræva på modemet og det funker heller ikke. Uansett så bryr jeg meg ikke lenger om å holde på server nå som jeg er for opptatt med youtube.

Gz med 2 likes btw, lol.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

3*

Kan du si hvilke porter det er snakk om? Prøv å port forwarde f.eks port 80 eller 25565. Hvis de ikke fungerer så er det 110% brukerfeil da det fungerer smertefritt til meg.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

3*

Kan du si hvilke porter det er snakk om? Prøv å port forwarde f.eks port 80 eller 25565. Hvis de ikke fungerer så er det 110% brukerfeil da det fungerer smertefritt til meg.

Good job.

27015 and 27005

both TCP and UDP

Source Dedicated. Har som sagt prøvd å porte fram og tilbake men ingenting funket...

Enkelte har egene navn.

Fortjente en fra meg der.

Lenke til kommentar

Har lært meg en lærepenge idag: Aldri flash en GPU, uten å være 100% sikker på at det fungerer.. Jeg gjorde det, men heldigvis hadde skjermkortet mitt en Dual bios.

Du kan flashe den tilbake igjen ved å starte maskinen på den BIOS'en du kjører nå, og bytte BIOS mens du kjører i windows. Da skal den kopiere over den BIOS'en du har nå tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kan jeg bruke BIOS bryteren min på 7970 kortet imens PC-en er på?

Du kan flashe den tilbake igjen ved å starte maskinen på den BIOS'en du kjører nå, og bytte BIOS mens du kjører i windows. Da skal den kopiere over den BIOS'en du har nå tilbake.

Så det du mener er at jeg må bruke switcen mens PC-En er på? Blir det ikke da statisk elektrisitet?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...