Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En eller annen gang så må det ha vært en infeksjon på "norske IT geeks" gruppa på fjesboka om at alle ska ha AMD.

1000 medlemmer og så godt som alle har AMD og sier at det er mye bedre enn Intel...

 

Etter min meining, så benyttar "IT-geeks" seg av Linux :D Og der er det Nvidia som har best support, så dei fleste vel det ;) (Eller snakka dykk ikkje om skjermkort no? :) )

For AMD har utruleg dårleg support for Linux...

Lenke til kommentar

Hva slags side er det der? :huh:

 

Natta... :p

Vet faen jeg :wee::tease: enste siden jeg fant et bilde av zeniq btr 100 bluetooth audio receiver musikk :green: under måte skrive om sorry

Den den eksterne harddisken min spør om bli formatert og bli fixet da, ja ja da mere musikk rock on yeah men vente med og sove da

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Den den eksterne harddisken min spør om bli formatert og bli fixe feil ser jeg i pc da, men er ikke feil da hva grunnen da, og før jeg formaterte den disken så copy jeg allt til disk d. Og da slettet jeg allt fra den eksterne harddisken men etter att windows er ferdig med og formaterte disken, så ser jeg alt av det som jeg copy til d er til bake på den eksterne harddisken min etter på da uten att jeg har copy det inn ?? hva er det :huh:

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...