Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Grunnen er att jeg slanker meg er den her, slutttet 2 år siden og brukte noe for å slutte da de tablettene er noen bivirkninge ble faen glad i mat jeg brukte de 2 ganger, og mat må jeg bestemme for mat som jeg liker da virker da medesinne bedre hvis jeg spiser mat som jeg ikke liker da virker medesinne dårlig for jeg må ta hensyn Epilepsien min hvis ikke da sykehuset les http://no.wikipedia.org/wiki/Epilepsi :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du orker jo ikke mindre med eplepsi, det må være røykingen.

Hvis du føler du trenger ekstra proteiner så må du spise mat som ikke har proteiner i seg. Første steg er å begynne med det. :)

Røyker ikke mer nå, men om jeg var en stor røyker, men er glad jeg sluttet ellers hadde jeg vert der :hm: :hm: faren min er nå :hm: :hm: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å forklare det, men 1080i er bare 720p strekt utover en større "overflate" av piksler. Så 1080i blir litt mer kornete enn 720p

 

Ser ut til å være feil (tror jeg).

 

1080i består av 1920 x 1080 pixler, akkurat det samme som 1080p. i står for "interlaced" og p står for progressive.

 

Står mye her men oppsummerte bare det lille der.

 

http://hometheater.a...p-And-1080i.htm

 

Edit: 720p slår 1080i lett btw.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Du må bare spise sunt. Det er 50% av treningen.

Skal du miste vekt så er ikke mer proteiner (enn det du får i til vanlig) det første du trenger.

 

Så dropp wheyen i første omgang og bare tren. :)

 

Senere når du skal bygge muskelmasse trenger du heller ikke proteinbøtte. Spis godt og hell i deg en liter helmelk samt en neve med nøtter. Du kan kjøpe proteinbøtte og helle i deg det hvis du vil - ingen fare da men er billigere måter :)

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som vet om noen gode øvelser for rygg (må være slik at det er mulig å gjøre i hjemmet) ? Jeg har litt problemer med ryggen, da jeg sitter jævelig mye.. :mellow:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skal spøre en venn av meg om det du, Som hatt rygg trøbbel,Jeg copy txt din om rygg trøbbel så har han litt gå ut i fra der du :)

 

Kult, takk! :)

 

Haha, Awesome å tenke på at denne er en Norsk YouTube hit!

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jammen, the more you know :thumbup: Takk for rettelsen du :grin:

 

Hehe, bare hyggelig. :D

 

 

Snart 1K visninger på buildloggen min :woot:

 

Så flott! Får vell bli blandt dem over 1k ettersom at jeg ikke har tittet på den enda :)

 

300 views på min første video over natta den kom ut! :w00t:

Lenke til kommentar

Har hatt et film som har vært ute i rundt et halvår, 1500 visninger :D

 

En eller annen gang så må det ha vært en infeksjon på "norske IT geeks" gruppa på fjesboka om at alle ska ha AMD.

1000 medlemmer og så godt som alle har AMD og sier at det er mye bedre enn Intel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...