Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vert en tur hørt mye det koster og trene da, skal trene 5 dager i uka 1 timme eller mere for jeg skal kjøpe meg 4 posere Star Nutrition, Whey-80 og fettforbrenning-lettløselige kapsler for brenne bort 40 kilo til sommeren :green:

 

Tror heller du skal sette deg realistiske mål, ingenting er så motiverende som å nå et mål man har jobbet hardt for :) Ikke for å virke demotiverende, men skal du nå det målet der må du nok satse på amputasjon eller lignende.

Endret av Abell
Lenke til kommentar

Har vert en tur hørt mye det koster og trene da, skal trene 5 dager i uka 1 timme eller mere for jeg skal kjøpe meg 4 posere Star Nutrition, Whey-80 og fettforbrenning-lettløselige kapsler for brenne bort 40 kilo til sommeren :green:

 

Viktigste du gjør er nok å droppe Fjordland-maten osv først. Kostholdet er det viktigste, har du styr på det så kommer treningen og evt kosttilskuddene som en bonus. :)

Lenke til kommentar
Har vert en tur hørt mye det koster og trene da, skal trene 5 dager i uka 1 timme eller mere for jeg skal kjøpe meg 4 posere Star Nutrition, Whey-80 og fettforbrenning-lettløselige kapsler for brenne bort 40 kilo til sommeren :green:

 

Sliter du med å få i deg nok proteiner om dagen?

Uansett så bruker du ikke proteinpulver for å gå ned i vekt. Uansett om du skal gå ned i vekt eller styrke, får du i deg nok proteiner om dagen og stapper i deg proteinpulver vil det bli for mye og ekstra proteinet gjøres om til fett. :)

 

Ellers burde du heller kjøpe Chili Forte som dobler forbrenningen og demper søtsuget.

Lenke til kommentar

Sliter du med å få i deg nok proteiner om dagen?

Uansett så bruker du ikke proteinpulver for å gå ned i vekt. Uansett om du skal gå ned i vekt eller styrke, får du i deg nok proteiner om dagen og stapper i deg proteinpulver vil det bli for mye og ekstra proteinet gjøres om til fett. :)

 

Ellers burde du heller kjøpe Chili Forte som dobler forbrenningen og demper søtsuget.

Må bare ha energi når jeg trener for orke mere grunn av eplepsien min
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...