MR SPEED Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Har vert en tur hørt mye det koster og trene da, skal trene 5 dager i uka 1 timme eller mere for jeg skal kjøpe meg 4 posere Star Nutrition, Whey-80 og fettforbrenning-lettløselige kapsler for brenne bort 40 kilo til sommeren Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Beste og billigste er å spise sunnere og redusere matinntaket . Det er det som funker best Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Beste og billigste er å spise sunnere og redusere matinntaket . Det er det som funker best Må bare ha energi når jeg trener for orke mere grunn av eplepsien min Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Har vert en tur hørt mye det koster og trene da, skal trene 5 dager i uka 1 timme eller mere for jeg skal kjøpe meg 4 posere Star Nutrition, Whey-80 og fettforbrenning-lettløselige kapsler for brenne bort 40 kilo til sommeren Tror heller du skal sette deg realistiske mål, ingenting er så motiverende som å nå et mål man har jobbet hardt for Ikke for å virke demotiverende, men skal du nå det målet der må du nok satse på amputasjon eller lignende. Endret 13. februar 2013 av Abell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 nei har ikke det Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Har vert en tur hørt mye det koster og trene da, skal trene 5 dager i uka 1 timme eller mere for jeg skal kjøpe meg 4 posere Star Nutrition, Whey-80 og fettforbrenning-lettløselige kapsler for brenne bort 40 kilo til sommeren Viktigste du gjør er nok å droppe Fjordland-maten osv først. Kostholdet er det viktigste, har du styr på det så kommer treningen og evt kosttilskuddene som en bonus. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Tror heller du skal sette deg realistiske mål, ingenting er så motiverende som å nå et mål man har jobbet hardt for Ikke for å virke demotiverende, men skal du nå det målet der må du nok satse på amputasjon eller lignende. Hva er amputasjon da??? Endret 13. februar 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hva er amputasjon da??? Han mener nok å operere det bort. Spørs litt hvor mye du veier nå, men er absolutt ikke et urealistisk mål om du virkelig går inn for det. Krever mye av deg med tanke på diett og trening. Variasjon er viktig på begge deler. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Hvorfor ikke? Ca grunnen er jeg brukt mere ps3, for pc jeg hadde da som jeg brukte den ikke, den støva ned nesten, det er den gamle pc sluttet inter nett og virke og spill til den dritten ikke bra reva er en liten multimedia pc fra thorn bare dritten Endret 13. februar 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Javell ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hva er amputasjon da??? Altså kappe av et bein eller to så du mister de kiloene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Da vet jeg at 1080i er noe møkk. Strekene forsvant med en gang jeg gikk over til 720p Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Husk at 1080i bare er utvida 720p Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Har vert en tur hørt mye det koster og trene da, skal trene 5 dager i uka 1 timme eller mere for jeg skal kjøpe meg 4 posere Star Nutrition, Whey-80 og fettforbrenning-lettløselige kapsler for brenne bort 40 kilo til sommeren Sliter du med å få i deg nok proteiner om dagen? Uansett så bruker du ikke proteinpulver for å gå ned i vekt. Uansett om du skal gå ned i vekt eller styrke, får du i deg nok proteiner om dagen og stapper i deg proteinpulver vil det bli for mye og ekstra proteinet gjøres om til fett. Ellers burde du heller kjøpe Chili Forte som dobler forbrenningen og demper søtsuget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Da skal Warface prøves ut! Fikk endelig beta Invite! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Sliter du med å få i deg nok proteiner om dagen? Uansett så bruker du ikke proteinpulver for å gå ned i vekt. Uansett om du skal gå ned i vekt eller styrke, får du i deg nok proteiner om dagen og stapper i deg proteinpulver vil det bli for mye og ekstra proteinet gjøres om til fett. Ellers burde du heller kjøpe Chili Forte som dobler forbrenningen og demper søtsuget. Må bare ha energi når jeg trener for orke mere grunn av eplepsien min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Husk at 1080i bare er utvida 720p Det fant jeg ut i går. Tok å så forskjellen på 1080i vs 720p og det viste seg at 720p var mye bedre og klarere enn 1080i. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Husk at 1080i bare er utvida 720p Åsen da, kan du forklare meg litt der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Warface betaen er en av de dårligste betaene jeg har prøvd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå