Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener vel 4700? for taper jo peng på å selge en uåpna telefon for 1000 kr mindre enn de brukte telefonene blir lett solgt for.

Den koster 3700kr ny, såklart får ikke du 4700kr for din da. Har du kvittering osv høres ~3400kr fornuftig ut, selv om jeg heller hadde kjøpt fra butikk da..

Lenke til kommentar

Hva bruker du harddisker til? Jeg klarer meg fint med en 120gb SSD og en 750gb HDD :p

Har bare ca 720 gb jeg er for lite da faen c skriker det er for lite plass, men slettet nude bildene nei copy til en usb ekstern harddisk på 300.gb da. Bildene da så fikke jeg ca over 3.gb på c da jeg trengte det . og faen etter på låste hele faen skapet seg fullstendig for mye dritt i søpple kassa da fikk fiksa det til slutt da :thumbup: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Good morgen alle her

Kromskallen jeg har lest att jeg kan bruke gci save som er er fra gamecube, åsen får jeg de til og virke i dolphin du

God dag. :)

Har du Skype? Kan hjelpe deg over der. :)

Lenke til kommentar

Uansett må man sette seg under hva utsalgstedene forlanger for å få solgt det. Overpriser man seg får man ikke solgt den i det hele tatt. 3695,- på Elkjøp så det man max kan få solgt den til vis man har kvitteringer/garantibevis er 3600 vis man er heldig. 3500,- er mer reelt. Dette vis den er helt ny i eske. Brukt så 2500,- og rundt der ca. Man må se hva andre blir solgt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...