Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan sette den på 100, som er standard på SB/IB, kansje det hjelper litt på det som er ustabilt hos deg, hvis det fortsatt er noe.

 

Og hvorfor bruke en auto ting når alt du trenger å gjøre er å endre multiplier og volt?

Det er så ekstremt simpelt med SB/IB å klokke.

Mulig det er ett par andre greier som du kan trikse litt med, med hendhold til volt regulering etc, men det fins plenty av såkalte guider på youtube og internet generelt.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er lov til å snakke om Dolphin her men ikke om ISO'er for en grunn. Som regel når vi snakker om ISO'er så forbindes det med piratkopiering osv.

 

Hvis du skulle trenge hjelp med å sette den opp, er jeg den rette til å hjelpe. :)

Lenke til kommentar

God kveld, Rolf. :)

 

Hvordan går det med sykkelen?

 

Den jeg bruker til DH står parkert og skal oppgraderes/modifiseres før våren. Vintersykkelen må ha service. Fucka drev som må skiftes ut nå. De andre jeg eier venter ellers på våren og klargjøring. Men har ikke det som pri her og nå da jeg har en del å gjøre på skole om dagen.

 

Får vel snart køyen også. Opp tidlig i morgen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Den jeg bruker til DH står parkert og skal oppgraderes/modifiseres før våren. Vintersykkelen må ha service. Fucka drev som må skiftes ut nå. De andre jeg eier venter ellers på våren og klargjøring. Men har ikke det som pri her og nå da jeg har en del å gjøre på skole om dagen.

 

Får vel snart køyen også. Opp tidlig i morgen :p

 

Hvordan gikk det med hjulene osv? Suger hvis det gikk på din egen kappe... :hm:

Oppgradering igjen alt? Hehe, blir nok snart en racersykkel. :wee:

 

 

Er ikke iso og emulatorer lov å snakke om her på diskusjon?

 

Emulatorer er lov til å snakke om men ISO'er er ikke fordi det forbindes ofte med piratkopiering osv. som jeg nevnte. :)

 

 

Det er sikkert lov å snakke om det, men ikke å veilede og gi ut informasjon om hvordan. Tror jeg

 

Det er lov til å veilede og hjelpe å sette den opp som sagt men ikke lov til å veilede en til å laste ned ISO'er fra f.eks piratbukta osv. :)

 

 

Går det og bruke gamecube controler til dolphin for 360 controleren er okej men gamecube er bedre synes jeg

 

Huff, nei. Xbox 360 tar kaka der altså. Gamecube-kontroller er bare forjævlig synes jeg.

Lenke til kommentar

@Kromskallen: Har ikke hatt problemer med felgene på noen av syklene. Retta felgene på DH sykkelen i høst da noen eiker løsna under litt hard kjøring i Hafjell. Har ellers både racersykler og terrengsykkel... Så jeg har egentlig nok sykler ;).

Det som skal gjøres på DH sykkelen er generell service og heve bakkeklaringa på den ved å bytte ut flere deler. Så litt skruing, men kjekt å ha noe jeg bruker i god stand :)

 

God natt får jeg vel sia :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...