w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 frister noe sjukt å oppgradere dataen min, men burde jeg selge de delene jeg har i gaming pc'en min nå og se om jeg rekker å selge de før høstferien, eller skal jeg "låne" litt penger av pappa nå og oppgradere + selge så fort jeg kan? hva kan jeg få for AMD phenom II x6 1090T black edition, Crosshair V formula/Thunderbolt, Corsair dominator 8GB 1333MHz og Sapphire 6950 2GB? eller skal jeg skaffe meg enda et 6950? ja? noen? har noen i det hele tatt peiling på brukte pc-deler og skjermkort? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hmm... Norsk Tipping aplikasjonen er borte fra play market gitt... lurer på hvorfor egentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 http://www.diskusjon...view=getnewpost Sånn MTK 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hmm, kan ikke lengre lese kommentarer på IT-avisen sin artikkel om GW2? Rart... Likte de kanskje ikke den lille protesten min? XD De har ingen moderatorer som moderere lenger vettu. Derfor må de stenge kommentarfeltene når de går for dagen. Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som er gode på databaser her eller? (SQL) Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 http://www.diskusjon...view=getnewpost Sånn MTK Takk for den Polarbear: Kan litt.. hva lurer du på? Kan ikke garantere at jeg kan hjelpe deg da 1 Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Driver med en spørring. Der jeg må lage en ny kolonne for å svare på et spørsmål SUM(Antall*Pris) AS TotalSum. Også skal jeg sortere spørringen etter den nye kolonnen (AntallSum), men jeg vet ikke om det i det hele tatt er mulig. Det er jo ikke en kolonne som er definert i en tabell, den ligger bare i spørringen. Får opp feilmelding når jeg gjør det (aka beskjed om å sette inn verdi). Noen idee? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Nå vet ikke jeg hvilket program du bruker, men når vi brukte MySQL Query Browser gikk det vel an å skrive inn ''sort by'' også noe mer.. Beklager at jeg ikke kunne være til mer hjelp. Du får bare Google litt Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Bruker Access Vi bruker ORDER BY, men får det ikke til når jeg lager kolonnen selv i spørringen :/ Får vel sende en mail til læreren ^^ Endret 10. september 2012 av PolarBearKBG Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Ja.. du får gjøre det. Har du ikke noen brukerveiledning til programmet eller noe sånt? .. Vet at vi hadde noe som het Snarveien til MySQL og Dreamweaver Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Brukt selv MySQL til disse tingene. SJekk hvor logiske setningene er. Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har en bok jo, men ga meg ikke så mye svar. Setningen skal stort sett være greie. Jeg får de svarene jeg vil. Jeg får bare ikke rangert dem i stigende rekkefølge. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) skjønner. SQL ... order by descending: http://www.w3schools.com/sql/sql_orderby.asp ---> denne siden bruker jeg vis jeg lurer på noe Endret 10. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Trenger litt hjelp her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1458228 Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) skjønner. SQL ... order by descending: http://www.w3schools...sql_orderby.asp ---&--#62; denne siden bruker jeg vis jeg lurer på noe Har sett på den ja, veldig grei side. Men hjelper dessverre ikke her. Er ikke noe problem å rangere etter en kolonne jeg har i tabellen. Problemet er at denne kolonnen har jeg laget selv, i spørringen. SUM(Pris*Antall) AS TotalSum Er da den nye kolonnen TotalSum jeg helst skulle kunne brukt ORDER BY på. Men det går ikke :/ Endret 10. september 2012 av PolarBearKBG Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ikke rart den spørringa ikke fungerer. Logisk feil i den Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det var bare et utdrag da. Her er hele, sånn den ser ut nå: SELECT Kategori.Navn, SUM(Ordrelinje.Antall) AS TotaltSolgt, SUM(Ordrelinje.Antall*PrisPrEnhet) AS TotaltSum FROM Ordrelinje, Vare, Kategori WHERE Ordrelinje.VNr = Vare.VNr AND Vare.KatNr = Kategori.KatNr GROUP BY Kategori.Navn; Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Det blir bare mindre og mindre faner i nettleseren min jo flere sider som legger ned, haha. Jeg er ikke alene Går personlig under tilnavnet "Fanemonsteret" HEHE! Hvilke forum er det folk egentlig er aktive på ? Aktiv på nFF, Diskusjon.no, guru3d,overclock,tonymacx86 og ymse spill relaterte forum. EDIT: Er det noen som bruker Hackintosh daglig her? Driver å setter opp en med Asus HK, 3570k og 670. Deilig å slippe DSDT egentlig. Endret 10. september 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Nå ja, jeg er ikke mange faner og har aldri hatt det heller, men jeg har jo noen jeg alltid har oppe, men ikke flere hundre som enkelte har. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Der har man handlet seg pc bord/pult. Var på høy tid, siden man har brukt et lite bord i snart 4 mnd Kostet underkant av 300kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå