Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

frister noe sjukt å oppgradere dataen min, men burde jeg selge de delene jeg har i gaming pc'en min nå og se om jeg rekker å selge de før høstferien, eller skal jeg "låne" litt penger av pappa nå og oppgradere + selge så fort jeg kan? hva kan jeg få for AMD phenom II x6 1090T black edition, Crosshair V formula/Thunderbolt, Corsair dominator 8GB 1333MHz og Sapphire 6950 2GB?

eller skal jeg skaffe meg enda et 6950?

ja? noen? har noen i det hele tatt peiling på brukte pc-deler og skjermkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver med en spørring. Der jeg må lage en ny kolonne for å svare på et spørsmål SUM(Antall*Pris) AS TotalSum.

Også skal jeg sortere spørringen etter den nye kolonnen (AntallSum), men jeg vet ikke om det i det hele tatt er mulig. Det er jo ikke en kolonne som er definert i en tabell, den ligger bare i spørringen. Får opp feilmelding når jeg gjør det (aka beskjed om å sette inn verdi).

Noen idee?

Lenke til kommentar

skjønner. SQL ... order by descending:

http://www.w3schools...sql_orderby.asp ---&--#62; denne siden bruker jeg vis jeg lurer på noe ;)

Har sett på den ja, veldig grei side. Men hjelper dessverre ikke her. Er ikke noe problem å rangere etter en kolonne jeg har i tabellen. Problemet er at denne kolonnen har jeg laget selv, i spørringen.

SUM(Pris*Antall) AS TotalSum

Er da den nye kolonnen TotalSum jeg helst skulle kunne brukt ORDER BY på. Men det går ikke :/

Endret av PolarBearKBG
Lenke til kommentar

Det blir bare mindre og mindre faner i nettleseren min jo flere sider som legger ned, haha.

Jeg er ikke alene :love:

Går personlig under tilnavnet "Fanemonsteret"

HEHE!

Hvilke forum er det folk egentlig er aktive på ?

Aktiv på nFF, Diskusjon.no, guru3d,overclock,tonymacx86 og ymse spill relaterte forum.

EDIT:

Er det noen som bruker Hackintosh daglig her? Driver å setter opp en med Asus HK, 3570k og 670.

Deilig å slippe DSDT egentlig.

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...