Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Hva faen er det som er galt med HD PVR'en?

Er en slags stripe helt nederst eller en lang bølge som ser ut som frekvenser på bildet langs hele skjermen... Har sjekket ledningene og alt skal være koblet riktig. Har oppdatert til siste driver på Hauppauge sin side for HD PVR...

 

 

 

Føler jeg blir litt frustrert over at jeg ikke klarer å finne løsningen på problemet. Skal koble til Xbox360'en og se om jeg får samme problem der og.

 

Samme problem:

 

 

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen er det som er galt med HD PVR'en?

Er en slags stripe helt nederst eller en lang bølge som ser ut som frekvenser på bildet langs hele skjermen... Har sjekket ledningene og alt skal være koblet riktig. Har oppdatert til siste driver på Hauppauge sin side for HD PVR...

 

 

 

Føler jeg blir litt frustrert over at jeg ikke klarer å finne løsningen på problemet. Skal koble til Xbox360'en og se om jeg får samme problem der og.

 

Samme problem:

 

 

Er det noe med den oppdaterte siste driver da, prøve gå til bake en driver:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det gjorde jeg fordi Sony Vegas 12 ikke ville redigere filer med den driveren jeg fikk på CD'en. Men etter at jeg gjorde, dukket dette problemet opp (tror jeg). Som jeg kan huske var ikke problemet der tidligere. Jeg har startet en tråd i håp om å få fikset dette...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dette skal liksom være "the best of the best" når det gjelder capture cards. Betalte vell rundt 1500,- kr for den men vell verdt det. Synes det bare er litt kjipt at ingen kan bidra eller har løsningen til problemet. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dette skal liksom være "the best of the best" når det gjelder capture cards. Betalte vell rundt 1500,- kr for den men vell verdt det. Synes det bare er litt kjipt at ingen kan bidra eller har løsningen til problemet. :(

 

.. Har du hørt om Google før?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

.. Har du hørt om Google før?

 

"Har du hørt om Google før?" Hold kjeft. Forbanna lei av at du skal slenge den der.

Jeg har faktisk det ja og jeg har prøvd å google det! Jeg har vært på YouTube også for å se om noen har hatt det samme problemet men nei, har ikke funnet et konkret svar på hva som er problemet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

God kveld ja.

 

Hva er det slags spørsmål?

 

Bedre å holde kjeft enn å komme med slike kommentarer, imo.

 

Det er et spørsmål, that's it.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det kan du godt gjøre selv. :)

 

Nå vil ikke jeg lage problemer her i tråden men vil bare si at idioter som deg bør helst holde kjeft når dem slenger slike kommentarer, just sayin'. Unødvendig og utrolig teit.

 

 

God kveld.

 

 

Hva er det slags spørsmål?

Bedre å holde kjeft enn å komme med slike kommentarer, imo.

 

God kveld, Glenn. :)

 

Kunne ikke vært mer enig med deg. Slike innlegg som det blir bare for dumt.

 

 

Det er et spørsmål, that's it.

 

Gå i forsvarsposisjon, lol.

 

 

Hva er egentlig Google? Noen som vil forklare?

 

En søkemotor som ikke alltids har svar man trenger. :)

 

Og god kveld til deg også, forresten.

 

 

God kveld.

 

God kveld til deg også, ja.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nå vil ikke jeg lage problemer her i tråden men vil bare si at idioter som deg bør helst holde kjeft når dem slenger slike kommentarer, just sayin'. Unødvendig og utrolig teit.

 

Gå i forsvarsposisjon, lol.

 

Vel, jeg er ikke den som synker så lavt at jeg går til personangrep, og gud takk for det.

 

Og det innlegget var ikke et forsvar, bare for å forklare hva det innlegget var, nemlig et spørsmål, jeg lurte faktisk bare på om du hadde googlet det før du spurte, er det ulovlig? Tror du jeg skrev innlegget for å provosere?

 

Det var ihvertfall ikke poenget med innlegget. Men du får "tolke" det som du vil.

 

Og takk, jeg er en idiot, det skal jeg huske.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Den tiden igjen.

 

Ser vist ut som det ja.

 

Men, så var det ikke jeg som hadde intensjonen om å starte det, ble vist bare til slik.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Vel, jeg er ikke den som synker så lavt at jeg går til personangrep, og gud takk for det.

 

Og det innlegget var ikke et forsvar, bare for å forklare hva det innlegget var, nemlig et spørsmål, jeg lurte faktisk bare på om du hadde googlet det før du spurte, er det ulovlig? Tror du jeg skrev innlegget for å provosere?

 

Det var ihvertfall ikke poenget med innlegget. Men du får "tolke" det som du vil.

 

Og takk, jeg er en idiot, det skal jeg huske.

 

Latterlig, Mighty. Personangrep og greier, lol.

 

Du trengte ikke nødvendigvis å skrive "Har du hørt om Google?" men heller "Har du prøvd å google problemet?". Når du faktisk gidder å velge det første alternativet ser det mer ut som du prøver å provosere enn å hjelpe, just sayin'.

 

Og ja, du er en idiot. Den har du vellfortjent.

 

 

Den tiden igjen.

 

Fristet litt med popcorn nå, får vell gå og sjekke etterpå. Ellers, har jeg chips og cola, nam. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...