aleksanderro Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Er vel da ikke farlig å se film i 24 timer? Endret 9. februar 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hm, vel jeg hadde fått skikkelig hodepine da.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Det er jo ikke bra å være oppe 24 timer, men det er ikke umiddelbart farlig, med mindre man skal kjøre bil eller noe, men jeg antar de fleste med litt vett skjønner at man ikke kjører bil når man er trøtt og underernært på søvn. Men er man våken over ekstremt lang tid så kan man jo dø av det, men man skal jo aldri si aldri da. Er uansett de første 24 timene som er verst, etter det går det jo greit. Endret 9. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hm, vel jeg hadde fått skikkelig hodepine da.. Joda, men nå ser jeg ikke på hodepine som farlig akkurat, isåfall burde jo TG vært dødelig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Husker da jeg fikk den glupe iden om og spillet super mario 64 på wii i 3 dager og i 3 netter men sove max 3 timer fra dag til natt fy faen trøtt etter på, men fikk en del star da i mario Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det er jo ikke bra å være oppe 24 timer, men det er ikke umiddelbart farlig, med mindre man skal kjøre bil eller noe, men jeg antar de fleste med litt vett skjønner at man ikke kjører bil når man er trøtt og underernært på søvn. Men er man våken over ekstremt lang tid så kan man jo dø av det, men man skal jo aldri si aldri da. Er uansett de første 24 timene som er verst, etter det går det jo greit. Har vært våken i mere enn 24 timer selv, og vet hva du mener. Men jeg prøver å ikke døynan lengre da dette bare førte til problemer som gjør at jeg er ekstrem trøtt hele tiden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Føler jeg begynner å bli litt trøtt i huet nå... Men må bare få recordet noen videoer før jeg går til sengs. @Mighty Kjøper Arma 2 i morgen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Blir trøtt av og sitte og lese her :tease: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Kjøper Arma 2 i morgen. Bra, håper Marius er tilbake slik at vi også kan spille med ham, jeg spiller fortiden med to andre som jeg møtte på Norway 01. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Vil du bli medlem I den harde flokken Og gi din stemme og sjel til heavyrocken Uniformen er dongery og skinn Bare badges er I tøy eller tinn Vi gir deg en hard natt Det skal bli varmt & hardt! Dag og natt, varmt & hardt Vi har vært trofaste siden 1970 Alle ga seg, men vi var like heavy Vi ble glemt, det kom punk og disco Men vi lo sist og best, det ble fiasko England tente på nytt I '79 "Teasers from Barnsley" and AC/DC Det ble moderne med langt hår og lær I gamle jeans er vi samlet I en hær TNT - Varmt & Hardt Endret 9. februar 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Har flashet Biosen i håp om at stock voltage ble høyere. Og selvfølgelig gjorde det ikke det, FAEN ARRHH!! Endret 10. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Det var jo det han i den tråden sa, at spenningen ville forbli den samme. Jeg skrev det vell ikke, men om du flasher bios får du fremdeles ikke mulighet for å stille spenningen, den vil bli låst på 1.256V. For å flashe må du bruke force kommandoer(de er skrevet på side 7 av twisded1 på den overclock.net tråden jeg linket til litt høyere opp), og husk å reinstaller skjermkort-drivere etter flashing. Endret 10. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Bryr meg så lite om å klokke skjermkort. Jeg klokker jo skjermkortet fordi jeg ikke får den ytelsen jeg vil ha, med stock. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Lærer vist noe nytt hver dag gitt. Endret 10. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Good morgen alle er våkene her, er dere hvis dere ikke har våknet opp kan dere gjøre som han her da Endret 10. februar 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Been there and done that before god dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Har flashet Biosen i håp om at stock voltage ble høyere. Og selvfølgelig gjorde det ikke det, FAEN ARRHH!! Mighty, det er ingen vits i å prøve. Ditt skjermkort kan bare ikke klokkes og du må nok bare innse fakta, beklager... God dag alle sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Mighty, det er ingen vits i å prøve. Ditt skjermkort kan bare ikke klokkes og du må nok bare innse fakta, beklager... Og det er jævelig kjipt, da jeg brukte 3000 kr for det. Jeg bryr meg ikke om det var litt "billig" i forhold til andre kort. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Og det er jævelig kjipt, da jeg brukte 3000 kr for det. Jeg bryr meg ikke om det var litt "billig" i forhold til andre kort. Da får du bytte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå